تحریم‌های آمریکا موجب همبستگی ملت ایران شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: تحریم اقتصادی و مشکلات معیشتی از جمله توطئه‌ها و اقدامات آمریکا برای به زانو در آوردن ملت ایران است که مردم ما اجازه دخالت دشمنان را در امور کشور نخواهند داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد‌مهدی نادری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر درباره سیاست‌های سلطه جویانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره قصد دخالت و سلطه بر ایران را داشته و در طول این سال‌ها با اقدامات مختلف درصدد به زانو در آوردن ملت ایران انجام داده است.

وی سالروز اعتراض و افشاگری امام خمینی(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون را یادآور شد و افزود: در سال ۱۳۴۳ آمریکا با اجرای کاپیتولاسیون در ایران درصدد بود تا خود و نوکرانش در ایران به راحتی دست به هر توطئه و جنایتی بزنند و قوانین قضایی ایران نتوانند آنان را محکوم کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با بیان اینکه آمریکایی‌ها با اجرای اقدامات مختلف مانند کاپیتولاسیون قصد تحمیل اراده سیاسی خود در ایران را داشته‌اند، تصریح کرد:رهبر کبیر انقلاب در آن سال‌ها متوجه این اقدام خبیثانه و ظالمانه آمریکا شده بود و در آن برهه از ترس و خفقان حکومت پهلوی، علیه پذیرش کاپیتولاسیون افشاگری کردند.

نادری با بیان اینکه درایت و هوشیاری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب سبب از بین رفتن توطئه‌های دشمنان در طول ۴۰ سال عمر انقلاب شده است، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکا جهانخوار همواره به دنبال توطئه و سرکوبی کشور و ملت مسلمان ایران هستند ولی تاکنون با درایت و هوشیاری به موقع رهبر معظم انقلاب همه این توطئه‌ها نقش بر آب و از بین رفته است.

وی متعهد بودن مردم به نظام جمهوری اسلامی، درایت و هوشیاری رهبری را دو عامل مهم مقاومت و پیروزی کشور دانست و گفت:تا زمانی که مقام معظم رهبری با هوشیاری و درایت خود قبل از انجام هر توطئه، اقدامات دشمنان را رصد می‌کنند و مردم متعهد و انقلابی ما زیر چتر ولایت فقیه حرکت کنند اقدامات دشمنان تأثیری در کشور ما نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزاد‌شهر تصریح کرد:تحریم اقتصادی و مشکلات معیشتی از جمله توطئه‌ها و اقدامات آمریکا برای به زانو در آوردن ملت ایران است که خوشبختانه مردم ما با تبعیت از رهبری همه این مشکلات را پشت سر گذاشته و می‌گذارند و اجازه دخالت بیگانگان و دشمنان را در امور کشور نخواهند داد.

به گفته نادری اقتدار ملت ایران نقطه اصلی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های آمریکا است و دشمنان نیز متوجه این اقتدار و ایستادگی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دولت نیز برای حل مشکلات مردم باید با تدابیر کارآمد وارد صحنه شود تا این مشکلات فشار زیادی به مردم وارد نکند و نقطه ضعفی برای نفوذ و ورود دشمن به کشور نباشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031208

وب گردی

وب گردی