شهدا صفات خدا‌محوری در خود پرورش داده بودند

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت:شهدا پهلوانانی بودند که صفات خدامحوری، ایثار، تولی و تبری را در وجود خود پرورش داده بودند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام ماشاالله صدیقی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در همایش پیاده‌روی مسجد تا حرم که با حضور دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان روز گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی توسط معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد:شهادت اجر و مزد افرادی است که صفات خدامحوری، ایثار و تولی و تبری را در وجود خود پرورش داده‌اند.

وی افزود:جوانان بنا بر گفته مقام معظم رهبری باید تحصیل، تهذیب و ورزش را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند، زیرا سعادت دنیا و آخرت و پیشرفت نظام اسلامی در گرو عمل به این گفته از سوی جوانان خواهد بود.

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان خاطرنشان کرد:ورزشکاران جوان ایران اسلامی باید مثل شهدا و پهلوانان نامی تاریخ ایران همانند پوریای‌ولی عبادت و تهذیب اخلاقی را سرلوحه خود قراردهند، زیرا آنان الگوی نوجوانان و جوانان هستند و برای این الگو بودن مسئولیت دارند.

در این همایش حاضران مسیر مسجد چهارده معصوم تا قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان را پیمودند و با قرائت زیارت‌نامه و فاتحه بر تداوم راه شهدا پیمان بستند.

انتهای‌پیام/

کد خبر: 1031211

وب گردی

وب گردی