همکاری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با باشگاه تراکتور

یک عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای اجرای طرحی مبنی بر ساماندهی هواداران و رشد فرهنگی آنان، با باشگاه تراکتورسازی تبریز همکاری می کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بررسی عوامل موثر بر ارتقا انگیزه هواداری با نگاهی ویژه به هواداران میلیونی تیم تراکتور با واکاوی خواسته های هواداران، طرح بسیار جذابی است که این روزها در باشگاه تراکتورسازی تبریز در حال برگزاری است. این طرح با هماهنگی کانون هواداران با اساتید مجرب دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین با اطلاع اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

رویکرد کلی این طرح، مدیریت جامع هواداران فوتبال با رویکرد فرهنگی و اخلاقی جهت ساماندهی هواداران، آموزش وفرهنگ سازی برای "هواداری اخلاق مدار" است.

یونس قربانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مجری طرح ضمن اعلام خبر فوق گفت: جهت اجرایی شدن طرح، جلسات متعددی با پورمحمدی استاندار، صادقیان مدیر عامل باشگاه تراکتور، نصیری معاون فرهنگی باشگاه تراکتور، برخی از اعضای کانون هواداران باشگاه تراکتور، مسئولان صدا وسیما، مسئولان دادگستری، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، هیئت فوتبال استان، یگان ویژه نیروی انتظامی و سایردست اندرکاران برگزاری مسابقات فوتبال استان برگزار شده است.

یونس قربانی درادامه افزود: باهمکاری مدیریت باشگاه ازطریق ربات ویژه ای، از هواداران داوطلب جهت همکاری در نظم بخشی به سکوها و کمک به باشگاه دراجرای طرح ثبت نام بعمل آمده که تاکنون بیش ازهزار نفر آمادگی خویش را اعلام نموده اند. از این تعداد بالای 60 درصد آنها دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی هستند همچنین بین آنها عزیزانی هستند که دارای مدارک دکتری و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف است.

قربانی در ادامه گفت: تاکنون به شیوه میدانی ومقدماتی برای حدود 60 نفر از ثبت نام کنندگان آموزش های اولیه در قالب «یار-هوادار» ارائه شده که با حضور این یار هوادارها بصورت محسوسی از کاهش خشونتهای کلامی و فیزیکی در سه بازی اخیر که تراکتور میزبان بوده شاهد بوده ایم.

قربانی در پایان ضمن اشاره به برخی از مشکلات گفت:مشکل و ناهماهنگی مختصری جهت اختصاص مکان برای کانون هواداران و برگزاری جلسات هواداران وجود دارد که امیدواریم با درایت و هماهنگی مسئولان ذیربط بر طرف گردد.که در صورت حل این مشکل مقرر است در هفته آینده روز جمعه 10/8/98جلسه هم اندیشی با حدود 25 نفر از هواداران دارای مدارک دکتری و کارشناسی ارشد برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031221

وب گردی

وب گردی