داوری هفته دوم مسابقات لیگ کشتی مطلوب نبود/ تصمیمات شائبه برانگیز داوران

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاداسلامی گفت: داوری در هفته دوم مطلوب نبود و من به سرپرست تیم داوری هم در این زمینه تذکر دادم. اخطارهای منفی زیادی به کشتی گیران ما داده می شد که این شائبه را به وجود آورد که تیم داوری نسبت به تیم ما موضع منفی دارد.

کامران قدرتی سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاداسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوزبا اشاره به نتایج تیم خود گفت: در دوهفته اول از چهار بازی سه بازی را برده ایم و تنها باخت ما نیز با اختلاف یک امتیاز بود. احساس می‌کنم نتایجی که در دو هفته اول کسب کردیم مطلوب بوده است اما برای بهتر شدن نتایج در هفته بعد برنامه تمرینی متفاوتی را پیگیری می کنیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی با انتقاد از میزبانی نوشهری ها گفت: رعدپدافند نوشهر میزبان بود و به آنها بابت تلاشی که داشتند خسته نباشید می گویم اما گلایه هایی هم هست که باید مطرح شود. زمان برگزاری بازی و ترتیب آن در کشتی مهم است و نمی شود که میزبان ساعت و ترتیب برگزاری بازی ها را به هم بزند. مسابقات ما با یک ساعت تاخیر و پاره ای از مشکلات برگزارشد که به وضوح روی شکست ما مقابل تیم سینا صنعت ایذه اثر داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قصدی برای بهانه جویی نیست. بازی اول را باختیم و دومی را بردیم. هفته دوم تمام شد و حالا آماده برگزاری مسابقه هفته سوم هستیم. برخلاف میلم ناچارم در مورد داوری هم صحبت کنم. داوری در هفته دوم مطلوب نبود و من به سرپرست تیم داوری هم در این زمینه تذکر دادم. اخطارهای منفی زیادی به کشتی گیران ما داده می شد که این شائبه را به وجود آورد که تیم داوری نسبت به تیم ما موضع منفی دارد. امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031222

وب گردی

وب گردی