مباحث فرهنگی در ورزش باید تقویت شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید براینکه اگر ارتباط بین فرهنگ و ورزش به درستی تبیین شود می‎تواند در تغییر رفتارهای دانشجوئی،کارمندی و استادان مورد توجه قرار گیرد گفت: مباحث فرهنگی در ورزش باید تقویت شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جلسه ورزشی که با حضور مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به میهمانان اظهار داشت: ورزش جایگاه بسیار خاصی در شکل‌‌گیری فرهنگ دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه بسیج در زمینه‌ ورزشی بسیار فعال است خاطرنشان کرد: ورزش باید در فوق برنامه‌ها با جدیت پیگیری شود زیرا دروس اختیاری قدرت انتخاب به دانشجو می‌دهد.

چیرانی با تاکید براینکه ورزش باعث می‌شود تا دانشجو با برنامه‌ریزی هدفمند به کار خود ادامه دهد تصریح کرد: ورزش به دانشجو این امکان را می‌دهد تا با برنامه‌ریزی درست اوقات فراغت خود را تکمیل کند.

وی با اشاره به درآمدزایی در مباحث آموزش‌های حرفه‌ای ورزشی افزود: درآمدزایی در ورزش یکی دیگر از مباحث قابل پیگیری و ارزشمند است.

چیرانی با بیان اینکه استان‌های ساحلی علی‌الخصوص استان گیلان دارای پتانسیل بالایی در ورزش‌های ساحلی از قبیل فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی است افزود: اجرایی کردن و تغییر در روندهای گذشته با مشکلات بسیاری مواجه است که به طور قطع با تمام سختی‌ها طی طریق می‌شود چرا که استان گیلان دارای پتانسیل بالایی در بحث ورزش است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به افرادی که در بخش‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به کار هستند افزود: کارمندان بخش‌های ورزشی در استان گیلان به طور قطع دارای تجارب کافی در زمینه ورزشی هستند و امیدواریم بتوانیم در بحث ورزشی کشور تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031240

وب گردی

وب گردی