معرفی سقف خورشیدی جدید تسلا

شرکت تسلا برای صرفه‌جویی در انرژی، یک سقف جدید خورشیدی که زمان نصب بسیار کمتری نسبت به موردهای مشابه دارد را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «الون ماسک» مدیرعامل تسلا اعلام کرد که نصب کاشی سقف‌های جدید خورشیدی ارزان تر از سقف‌های دیگر و پنل های خورشیدی جداگانه خواهد بود.

این سومین نسخه سقف خورشیدی منتشر شده توسط این شرکت است و تسلا می گوید که این سقف تراکم قدرت را افزایش، قطعات مورد استفاده را به نصف و هزینه ها را در مقایسه با نسل دوم کاهش داده است.

ماسک اظهار داشت که همیشه مواردی وجود دارد تا سقف و پانل ها ارزان تر از کاشی های خورشیدی تسلا باشند؛ اما وی تاکید کرد بسیار مطمئن است که 80 درصد مواقع، سقف خورشیدی این شرکت ارزان تر تمام خواهد شد.

یکی از بزرگترین فاکتورهای این پانل‌ها زمان مورد نیاز و سهولت در نصب است. این شرکت در ابتدا خود آنها را نصب می کند؛ اما به زودی استفاده از پیمانکاران شخص ثالث را برای نصب سقف‌ها آغاز خواهد کرد. هدف، رساندن زمان مورد نیاز نصب این سقف‌ها از چند روز به هشت ساعت است.

در حال حاضر فقط می توانید کاشی های سبک شیشه ای سیاه رنگ را سفارش دهید؛ اما این شرکت امیدوار است که هر شش تا نه ماه یکبار، انواع جدیدی در دسترس شما قرار دهد. این طرح شامل کار روی طرح کاشی های سفالی برای خانه های به سبک مدیترانه نیز هست.

این شرکت خاطرنشان کرد که شما مساحت بیشتری از کاشی‌ها در خانه خود نسبت به پنل های دیگر خواهید داشت. سقف خورشیدی جدید اکنون آماده سفارش است و از هفته آینده نصب آن‌ها آغاز می‌شود. این کاشی‌ها 25 سال ضمانت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031262

وب گردی

وب گردی