اعزام ۳۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد به مشهد در ۶ ماه اول سال

معاون امور فرهنگی کمیته امداد از اعزام حدود ۳۲ هزار نفر از مددجویان این نهاد به مشهد مقدس در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این مددجویان در قالب طرح شوق زیارت، با کمک مردم نیکوکار به زیارت امام رضا (علیه السلام) نائل شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام علی جعفری با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای توانمندسازی فرهنگی مددجویان این نهاد، افزود: طرح شوق زیارت با هدف کمک به اعزام نیازمندانی که تاکنون موفق به زیارت حرم ثامن‌الائمه (ع) نشده‌اند، از سوی کمیته امداد و با کمک‌های مردمی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح با مشارکت و کمک‌های مردم خیر و نیکوکار، امکان زیارت مشهد مقدس برای مددجویان فراهم شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه از ابتدای سال حدود ۳۲ هزار نفر از مددجویان و افراد نیازمند به زیارت امام رضا (ع) اعزام شده‌اند، تاکید کرد: در دهه آخر ماه صفر و همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، ۳۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد با کمک خیران به پابوس این امام رئوف می‌روند.

حجت‌الاسلام جعفری اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا پایان سال جاری ۶۰ هزار نفر دیگر از نیازمندان به زیارت امام رضا (ع) نائل می‌شوند که در مجموع، تعداد نیازمندان در قالب طرح شوق زیارت در سال ۹۸ به حدود ۹۵ هزار نفر خواهد رسید.

وی تقویت سطح معنوی، افزایش روحیه نشاط و خودباروی در بین مددجویان و ارتقای سبک زندگی این خانواده‌ها را از اهداف برگزاری طرح شوق زیارت اعلام کرد و گفت: مردم نیکوکار ایران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۸۸۸۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اعزام مددجویان به مشهد مقدس واریز و در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031263

وب گردی

وب گردی