دانشگاه آزاد اسلامی 4 موکب در مسیر زائران امام رضا (ع) برپا می‌‌‌‌‌کند / اعزام 1400 دانشجو به مشهد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی 4 موکب از نیشابور تا مشهد برپا می‌‌‌کند و دانشجویان این دانشگاه می‌‌توانند از موکب‌‌های موجود استفاده کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌‌‌‌های دانشگاه آزاد در برپایی موکب‌‌‌‌‌‌های دانشجویی در مسیر مشهد گفت: برنامه پیاده‌‌‌‌‌‌‌‌روی از نیشابور تا حرم امام رضا‌ (ع) جزو برنامه‌‌‌‌‌های اصلی دانشگاه آزاد قرار گرفته است و حدود 1400 نفر از دانشجویان از فردا در مبدا نیشابور و قدمگاه امام رضا (ع) پیاده‌‌‌روی در این مسیر را تا حرم آغاز می‌‌‌کنند و واحدهای نیشابور و مشهد میزبان اصلی این برنامه هستند.

وی تشریح کرد: در حال حاضر، ثبت‌‌‌نام از دانشجویان علاقه‌‌‌‌مند به شرکت در این پیاده‌‌‌روی انجام شده است و دانشجویان توسط واحدهای مربوط به نیشابور اعزام می‌‌‌شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه اسکان دانشجویان دانشگاه آزاد اظهار کرد: از شب گذشته اعزام دانشجویان از واحدهای مختلف به سمت نیشابور انجام شده که اسکان آنها در این واحد دانشگاهی است و بعد از حرکت هم بین راه موکب‌‌‌‌‌هایی تدارک دیده شده که در این فضا اسکان پیدا می‌‌‌کنند.

کلانتری تاکید کرد: دانشگاه آزاد 4 موکب از نیشابور تا مشهد برپا می‌‌‌کند که دانشجویان این دانشگاه می‌‌توانند از این موکب‌‌ها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه خدمات پزشکی و اورژانس، خدمات رفاهی و توزیع غذای گرم و سرد در این واحد دانشگاهی انجام می‌‌‌‌‌شود. خدمات فرهنگی مختلفی چون مداحی و بهره‌‌‌مندی از حضور روحانیان همراه دانشجویان از جمله برنامه‌‌‌‌های فرهنگی در این موکب‌‌‌‌ها است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031268

وب گردی

وب گردی