اعضای شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره هنری-دانشجویی ققنوس انتخاب شدند

اعضای شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره هنری-دانشجویی ققنوس دانشگاه‌های تهران بزرگ، با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ منصوب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمید بالایی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره در احکامی جداگانه، مهرداد توکلی، امیر ادیبی، محمدعلی ترابی، شیما محمدی، زهرا شهرابی فراهانی، محسن جهانی، سجاد فخرایی، سیدمرتضی رضوی و سید محمد امین حسینی را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری این جشنواره منصوب کرد.

در بخشی از متن احکام صادره اعضای این شورا آمده است: با عنایت به ضرورت و اهمیت بهره‌گیری از تجربیات و نظرات کارشناسانه و با توجه به سوابق مفید شما در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجرایی؛ به موجب این حکم، به عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس» تهران بزرگ منصوب می‌شوید. امید است با اتکا به درگاه خداوند متعال و با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از توان و همکای مجموعه‌های دانشگاهی، فرهنگی، پنجمین دوره جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در سطح دانشگاهی تهران بزرگ به نحو شایسته برگزار شود.

گفتنی است پنجمین دوره «جشنواره هنری- دانشجویی ققنوس» با هدف الگوسازی هنر انقلابی و حماسی در دانشگاه، شناسایی و معرفی استعدادهای هنری و توانمندسازی هنرمند انقلابی و با تشکیل دبیرخانه‌ای دائمی در ساختمان شهید وزوایی، لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031279

وب گردی

وب گردی