استعدادیابی فوتبال در محلات پایتخت آغاز شد

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران کشف استعدادهای پنهان در دل محلات و معرفی آن‌ها به فوتبال حرفه‌ای و قهرمانی را مهم‌ترین هدف طرح استعدادیابی فوتبال کودکان زیر ۱۴ سال شهر تهران خواند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید رباطی در آیین افتتاحیه طرح استعدادیابی فوتبال کودکان زیر ۱۴ سال شهر تهران - جام شهدا – گفت: طرح استعدادیابی فوتبال کودکان زیر ۱۴ سال شهر تهران، در نخستین گام اجرایی با برگزاری مسابقات این رده‌های سنی و برپایی آیین افتتاحیه، در منطقه ۴ شهرداری تهران کلید خورد.

وی افزود: واقعیت این است که ورزش همگانی بستری مناسب برای ورزش قهرمانی است. سازمان ورزش شهرداری تهران نیز بنا به وظیفه ذاتی خود گسترش ورزش همگانی را در دستور کار دارد و در این راستا گام‌های ارزشمندی برداشته شده که از دل آن شادی، نشاط و سلامت خلق می شود اما تعامل با دیگر نهادهای متولی ورزشی در بُعد قهرمانی می‌تواند آسمان ورزش ایران را همواره پُرستاره نگاه دارد زیرا استعدادهای تازه‌ای شناسایی و معرفی می‌شوند که متولیان امر قهرمانی می‌توانند از آن بهره‌برداری شایسته‌ای داشته باشند.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: ما باور داریم استعدادهای فراوانی در محلات وجود دارند که ممکن است هرگز دیده و یا شناسایی نشوند. اجرای این طرح پل‌های میان ورزش همگانی و قهرمانی را مستحکم‌تر از گذشته می‌کند.

رباطی همچنین از مربیان و فوتبال‌دوستان دعوت کرد به منظور کشف استعدادهای پنهان در جریان رقابت‌ها حاضر شوند.

محمد مومنی - مسئول برگزاری رقابت‌ها- نیز در این باره گفت: رقابت‌های استعداد یابی فوتبال کودکان زیر ۱۴ سال شهر تهران- جام شهدا – با حضور ۴۰ تیم زیر ۱۴ سال در سطح محلات و در زمین‌های چمن ۲۰*۴۰ مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود و در پایان پاییز سال جاری ۲۲ تیم به عنوان تیم‌های منتخب مناطق به دور بعدی راه می یابند.

وی افزود: مکاتباتی با سازمان لیگ فوتبال انجام داده و رایزنی‌هایی نیز با کمیته‌های جوانان و نیز استعداد یابی فوتبال داشته‌ایم تا از این فرصت بهره‌برداری خوبی انجام پذیرد. همچنین از مربیان تیم‌های پایه و لیگ برتری نیز دعوت کرده‌ایم در جریان این رقابت‌ها حاضر شوند تا خود در امر استعدادیابی دخالتی مستقیم و بی‌واسطه داشته باشند.

به گزارش سایت شهرنوشت در این مراسم چهره های پیشکسوت فوتبال کشورمان همچون بهنام ابوالقاسم پور، فرهاد ابوطالب، یدالله اکبری، نادر گودرزی و ...حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031281

وب گردی

وب گردی