بخش دیالیز بیمارستان فرهیختگان به زودی افتتاح خواهد شد/ شروع به کار بخش‌های اطفال و دندان‌پزشکی

معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان گفت: بخش دیالیز بیمارستان فرهیختگان به زودی افتتاح خواهد شد و تجهیزات لازم و نیروی انسانی متخصص در این خصوص چیده شده تا بعد از دریافت مجوز بهره‌‌‌برداری از وزارت بهداشت، احتمالا تا آخر پاییز این بخش به بهره‌‌‌‌برداری می‌‌‌رسد. 

اباسط میرزایی معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان در گفت‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره بخش‌‌‌‌‌های تازه تاسیس در این بیمارستان گفت: بخش اطفال و دندان‌‌‌پزشکی جزو بخش‌‌‌های تازه تاسیس در بیمارستان فرهیختگان است. دستگاه سی تی اسکن هم جزو دستگاه‌‌‌‌‌‌هایی است که به تازگی وارد بیمارستان شده و تعداد تخت‌‌‌های فعال آی سی یو را هم گسترش دادیم. در حال حاضر، 16 تخت در حال فعالیت داریم و درصددیم با دریافت موافقت وزات بهداشت این تعداد را به 26 تخت برسانیم.

وی درباره خدمات‌‌‌‌‌‌رسانی در بخش‌‌‌‌های مختلف بیمارستان فرهیختگان تشریح کرد: در چهار بخش داخلی، جراحی، اطفال، زنان و زایمان و طب اورژانس، متخصصین مقیم در بیمارستان حضور دارند و درمانگاه فرهیختگان هم در دو نوبت صبح و عصر خدمات‌‌‌‌‌‌‌رسانی دارد. ویزیت کلیه کارکنان دانشگاه آزاد در بیمارستان فرهیختگان؛ به صورت رایگان است و برای بستری شدن هم پذیرش کارمندان دانشگاه با ارائه بیمه تکمیلی به صورت رایگان خواهد بود.

معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان در ادامه خاطرنشان کرد: یک اتاق عمل هم به مجموعه اتاق عمل‌‌‌‌‌های ما اضافه شده و در کل قسمت‌‌‌های بیمارستان فرهیختگان پذیرش سرپایی و اورژانس در بیمارستان سیر صعودی داشته و با تعداد مراجعه‌‌‌کنندگان بسیاری برای دریافت خدمات درمانی مواجه بودیم که این امر نشان‌‌‌‌‌‌‌دهنده تامین نیازهای درمانی مردم این منطقه است.

میرزایی یادآور شد: بخش دیالیز بیمارستان فرهیختگان به زودی افتتاح خواهد شد و تجهیزات لازم و نیروی انسانی متخصص در این خصوص چیده شده تا بعد از دریافت مجوز بهره‌‌‌برداری از وزارت بهداشت، احتمالا تا آخر پاییز این بخش به بهره‌‌‌‌برداری می‌‌‌رسد.

وی تاکید کرد: از مهم‌‌‌‌ترین بخش‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که در آینده نزدیک در بیمارستان بهره‌‌‌برداری خواهد شد می‌‌‌توان به بخش کلیه اشاره کرد که هفته پیش موافقت اصولی آن در وزارت بهداشت به تایید رسیده و تا قبل از پایان سال افتتاح خواهد شد.

معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان متذکر شد: از دیگر برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های پیش روی ما در بیمارستان فرهیختگان راه‌‌‌اندازی بخش پزشکی هسته‌‌‌ای، رادیوتراپی، فیزیوتراپی و آنژیو‌‌‌گرافی و ایجاد بخش‌‌‌های سنگ شکن و ان آی سی یو و خرید دستگاه ام آر آی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031283

وب گردی

وب گردی