آمادگی مدیریت  شهری محله های مرکزی تهران برای بارش های فصلی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه11 از آمادگی نیرو و تجهیزات این منطقه در مقابل بحران های احتمالی بارش های پاییزی در سطح محلات مرکزی پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کورش خرد در خصوص آمادگی مواجهه با بحران احتمالی سامانه های بارشی گفت: 35 نقطه درمحله های 17گانه این منطقه مشخص شده تا عوامل و تجهیزات برای پیش گیری از بروز آبگرفتگی در این محل ها مستقر شوند.

وی افزود: 20چتر برزنتی نیز برای بهره برداری شهروندان و کارگران خدمات شهری در معابر تعبیه شده است.

خرد ادامه داد: طرح ویژه لایروبی انهارو کانال ها برای انتقال مناسب آب های روان ناشی از بارش، رفع نواقص چاه های جذبی و شفت ریزشی، تهیه تجهیزات زمستانه ، رفع نقص دریچه ها و تخلیه آنها از جمله فعالیت هایی است که قبل از ورود سامانه های بارشی توسط خدمات شهری در محله های مرکزی پایتخت انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت: تمامی تجهیزات و کارگران این معاونت برای مقابله با بحران های احتمالی آماده و حاضر در سطح منطقه هستند تا در صورت ایجاد مشکل ناشی از آبگرفتگی منازل شهروندان، معابر و آسیب به تاسیسات شهری، بتوانند در اسرع وقت به مشکلات رسیدگی و نواقص را رفع کنند.

او از تهیه بیش از 2 هزار کیسه شن برای هدایت آب های انحرافی ناشی از بارش های پاییزی خبر داد و گفت: برای پیش گیری از طغیان آب در جوی و کانال ها و انحراف آن به سمت تاسیسات شهری و کوچه های بن بست، بیش از 2 هزار کیسه شن تهیه شده است و این کیسه ها طبق برنامه ریزی در محل های مشخص مستقر خواهد شد.

خرد گفت: شهرداری منطقه 11 برای مقابله با بحران های ناشی از بارش های شدید فصلی آمادگی کامل دارد و در صورت لزوم و مشاهده نواقص شهروندان می توانند با سامانه 137 تماس گرفته تا در اسرع وقت نیروهای خدمات شهری مستقر در محل حاضر و مشکلات را مزتفع کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031287

وب گردی

وب گردی