راه اندازی کلینک حقوقی در دانشگاه آزاد برای اولین بار در استان هرمزگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از پیگیری و راه اندازی کلینیک حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان خبر داد و گفت: طی حکمی مشاور و مسئول پیگیری این کلینک منصوب و در حال پیگیری امور است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بندرعباس، احسان کامرانی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح، با تشریح ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان برای ارائه هر گونه خدمات مورد نیاز ادارات، سازمان ها، ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی در استان هرمزگان است که می تواند در حوزه های پژوهشی، آموزشی، اقتصادی، فناوری، اجتماعی و... خدمات شایان توجه ای را به جامعه ارائه کند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: با عقد تفاهم نامه همکاری و ایجاد ارتباط بیشتر باید از توانمندی های هر دو سازمان در راستای بهره وری بهتر استفاده نماییم تا موجب ایجاد تغییر و تحول مثبت با پویایی لازم در سیستم باشیم.

کامرانی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به سال رونق تولید باید همه توجه ها به سمت عملیاتی شدن این شعار باشد و این مهم جز با حرکت در مسیر تولید و سرمایه گذاری در حوزه های علمی و پژوهشی امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه اکثر بدنه ی اداری و مدیریتی سازمان ها و ادارات استان را دانش آموختگان این دانشگاه تشکیل می دهند افزود: تمام کسانی که در این دانشگاه دانشجو بوده اند یا ارتباطی با دانشگاه داشته اند در همه امورات دانشگاه سهیم هستند و دانشگاه متعلق به همه مردم است و ما آمادگی داریم تا خدمتگزاری متعهد در خدمت جامعه باشیم.

محمد جوذری، آمادگی خود را برای استفاده از نیروهای دانشگاه در حوزه های مشاوره ای و فناوری اعلام کرد و گفت: این سازمان آمادگی دارد تا همکاری همه جانبه در راستای بهره وری بهتر ازظرفیت های اساتید، امکانات و تجهیزات دانشگاه را داشته باشد.

در این نشست مقرر شد تا تفاهم نامه ای با در نظر گرفتن نیازهای هر دو طرف تنظیم تا جنبه عملیاتی و اجرایی داشته باشد.

در این دیدار لوح سپاسی از طرف مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان هرمزگان به احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به جهت یادبود اهدا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031305

وب گردی

وب گردی