ریزش چاه در شمال غرب تهران/دو کودک 5 ساله فوت کردند

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در حادثه ریزش چاه در شمال غرب تهران متاسفانه دو کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص حادثه ریزش چاه گفت: در ساعت 13:17 امروز وقوع یک حادثه در غرب تهران به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی افزود: بررسی‌ها حکایت از آن داشت که در محله کن واقع در سه راه شهیدان یک چاه فرونشست داشته که به همین دلیل مأموران سازمان آتش نشانی از 3 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه عزیمت کردند.

ملکی گفت: به محض حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که در داخل یک مغازه 15 تا 16 متری که در طبقه همکف یک ساختمان قدیمی سه طبقه واقع شده بود چاهی فروکش کرده و گودالی به عمق 12 متر ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: اطلاعات اولیه حکایت از آن داشت که در مرحله اول دو پسر بچه در چاه افتاده بودند و یک مرد جوان هم پیش از رسیدن آتش نشانان در داخل چاه سقوط کرده بود که این فرد با کمک اهالی نجات یافته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: هر دو پسر بچه‌ به پایین ترین بخش چاه سقوط کرده بودند و تعدادی از وسایل مغازه هم روی آنها ریخته بود.

ملکی گفت: پس از ایمن سازی‌های متداول یکی از آتش نشانان به داخل چاه رفته و پس از جستجو هر دو کودک 5 تا 6 ساله را کشف کرده اما پس از انتقال به بیرون مشخص شد هر دو کودک در این حادثه فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: وقوع این حوادث بار دیگر موضوع ضرورت توجه به وضعیت چاه‌های خانگی را نشان می‌دهد و از هموطنان می‌خواهیم نسبت به تغییر سطح دهانه چاه در ساختمان‌ها حساس باشند تا پیش از ریزش چاه از آن با خبر شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031323

وب گردی

وب گردی