وزیر ارتباطات اپراتور‌های متخلف را معرفی کند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از نگاه ما اپراتور تخلف کرده و وزیر ارتباطات باید اپراتورهای متخلف را معرفی کند تا در دادگاه پاسخگوی بازگشت 26میلیارد تومان به حساب مشترکان خود باشند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص بازگشت 26 میلیارد تومان به حساب مشترکان گفت: بازگشت 26 میلیارد تومان به حساب مشترکین تلفن همراه باید شفاف‌سازی شود.

وی ادامه داد: باید شفاف شود که این 26 میلیارد تومان بابت چه چیزی به حساب مشترکان بازگشت خورده است.

سخنگوی تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه هنوز شفاف‌سازی لازم صورت نگرفته،‌گفت: صرفاً بازگشت مبلغ، اعتبار و تمدید بسته اینترنتی از نگاه ما کفایت نمی‌کند بلکه باید مشخص شود که 26 میلیارد تومان که از سوی اپراتورها به مشترکان و زوار اربعین بازگشت خورده بابت چه بوده است.

رایگانی افزود: اگر این بازگشت وجه اضافه بوده به معنی این است که گران‌فروشی اتفاق افتاده و اگر بسته اینترنتی به خوبی استفاده نشده نشان‌دهنده کم‌فروشی است.

وی افزود: از وزارت ارتباطات و از شخص وزیر با توجه به حساسیت ایشان نسبت به این موضوعات می‌خواهیم که اگر اپراتور تخلفی کرده این تخلفات را به سازمان تعزیرات ارجاع دهد تا بتوانیم به آن رسیدگی کنیم.

سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: از نگاه ما اپراتور تخلف کرده است و وزیر ارتباطات باید اپراتورهای متخلف را معرفی کند تا در دادگاه پاسخگوی مشترکان خود باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031324

وب گردی

وب گردی