تمدید مهلت ثبت‌نام در فراخوان انتقال 100 قاضی به تهران

منابع انسانی قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان انتخاب و انتقال یکصد قاضی مجرب به دادگستری و دادسرای شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، متن اطلاعیه منابع انسانی قوه قضائیه به شرح زیر است:

«بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بنابر اعلام امور اداری و استخدامی قضات، مهلت ثبت نام و ارسال درخواست در فراخوان انتخاب و انتقال یکصد قاضی مجرب به دادگستری و دادسرای شهر تهران تمدید شد.

امور اداری و استخدامی قضات اعلام کرد: مهلت ثبت نام قضات متقاضی انتقال به دادگستری و دادسرای شهر تهران تا مورخ ۱۳۹۸.۰۸.۱۰ تمدید می‌شود؛ لذا خواهشمند است، متقاضیان درصورت دارا بودن شرایط مورد نیاز با تنظیم فرم درخواست و طبق دستورالعمل مندرج در این خصوص در مهلت مقرر اقدام کنند.

تقاضای انتقال قضات دارای شرایط ذیل در اولویت بررسی قرارخواهد گرفت:

۱- قضات غیربومی با حداقل ۱۰ سال سابقه حضور در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان


* در این مرحله، قضات اهل استان محل خدمت و استان‌های همجوار، بومی تلقی می‌شوند.

۲- قضات بومی شاغل در استان‌های مندرج در بند فوق با داشتن حداقل ۱۵ سال سابقه حضور در استان محل خدمت

۳- قضات شاغل در دیگر استان‌های کشور با داشتن حداقل ۷ سال سابقه قضایی

۴- قضات متولد تهران و همچنین قضاتی که حسب سوابق موجود ساکن تهران بوده اند با حداقل ۵ سال سابقه قضایی

۵- قضاتی که درمان خود یا یکی از افراد تحت تکفل، مستلزم مراجعه مستمر به مراکز درمانی شهر تهران باشد با تشخیص و گواهی کمیسیون پزشکی قانونی مرکز استان محل خدمت و بدون ملاحظه سنوات فوق الذکر.

* درصورتیکه تقاضای بهرمندی از امکان بند پنجم بخشنامه را داشته باشید، لطفا گواهی کمیسیون پزشکی قانونی مرکز استان محل خدمت خود را پیوست نمایید.

بدیهی است این اقدام به مفهوم قطعیت انتقال قضات متقاضی نبوده و هرگونه نقل و انتقال همکاران متقاضی، مستلزم بررسی است و موجب ایجاد تعهد این امور برای انتقال متقاضیان نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031325

وب گردی

وب گردی