اعلام ویژه‌برنامه‌های سوگواری دهه آخر صفر در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهماالسلام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مراسم شب رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مصادف با شنبه 4 آبان‌ماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام حلوائیان و مدیحه‌سرائی اسدالله عرب سرخی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

در روز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از ساعت ۱۱ صبح مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام موسویان و قرائت زیارت‌نامه پیامبر اکرم(ص) از راه بعید با نوای مرتضی طاهری و مرثیه‌سرایی علی مهدوی‌نژاد در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

همچنین در شام ۲۸ صفر، بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، حجت الاسلام حلوائیان به ایراد سخنرانی و مهدی کبیری به مرثیه سرایی در سوگ رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) می‌پردازند.

دوشنبه ۶ آبان‌ماه مصادف با شب شهادت امام رضا(ع) مراسم سوگواری به مناسبت شهادت آن امام همام با سخنرانی حجت‌الاسلام حلوائیان و مداحی هادی طیبی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برپا می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه روز شهادت امام رضا(ع)، سه شنبه ۷ آبان از ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام موسویان و قرائت زیارت‌نامه حضرت امام رضا(ع) با نوای احمد زین‌العابدین فرد و مرثیه‌سرایی محمدرضا غلامرضا‌زاده در مصلای بزرگ ری از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس در ایام پایانی ماه صفر است.

در شام شهادت حضرت امام رضا (ع) نیز مراسم سوگواری با سخنرانی حجت‌الاسلام حلوائیان و مداحی علی فراهانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برقرار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031331

وب گردی

وب گردی