یزدانی را با اسپانسر جذب کردیم

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد گفت: رضا یزدانی کشتی‌گیر ملی‌پوش کشورمان از طریق اسپانسر جذب تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

هادی حبیبی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ضمن تأیید خبر امضای قرارداد داخلی با رضا یزدانی کشتی‌گیر ملی‌پوش کشورمان، در مورد جزئیات این قرارداد اظهار کرد: هفته گذشته با یزدانی در ساری، مذاکرات سازنده ای داشتیم و با او به توافق رسیدیم که برای ما بازی کند. از آنجایی که بودجه امسال خود را هزینه کرده بودیم، یزدانی را از طریق اسپانسر جذب کردیم. هیچ پولی از طریق باشگاه به او پرداخت نمی شود و مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت آن به نیز اسپانسر برمی گردد که جا دارد از این مجموعه تشکر کنم.

وی تاکید کرد: رضا یزدانی با ما قرارداد داخلی بسته و فردا قراردادش را در فدراسیون ثبت می کنیم. از او از دور برگشت در مسابقات خود استفاده می کنیم؛ اما تمرکز ما و او روی مسابقات مرحله پلی‌آف خواهد بود.

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی به وضعیت لیگ اشاره کرد و گفت: دور رفت نیاز به برگزاری یک مسابقه بین تیم های توس و ساری دارد که به خاطر حضور سه بازیکن تیم توس در مسابقات جهانی امیدها، عقب افتاده است. منتظر برگزاری این مسابقه هستیم تا ببینیم دور رفت چگونه تمام می شود. در دور رفت، اول می شویم یا دوم که بسته به نتیجه این دیدار دارد. به هر حال برای دور برگشت آماده ایم و خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف آماده می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031344

وب گردی

وب گردی