آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه ای رتبه‌بندی می‌شوند

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از رتبه‌بندی آموزشکده و دانشکده‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: براساس این رتبه‌بندی، در راستای ارتقای آموزشکده‌های کم‌برخوردار اقدام می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم صالحی عمران با اشاره به نظارت و ارزیابی دانشکده و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: هدف از ارزشیابی و نظارت دانشکده و آموزشکده های دانشگاه، بهبود مستمر است.

وی ادامه داد: بهبود مستمر یعنی اینکه، با بررسی هایی که انجام می دهیم، نواقص آموزشکده و دانشکده های دانشگاه را در ابعاد پژوهشی، آموزشی، اداری، مالی و غیره احصا کرده و بتوانیم به ارتقای کیفی آنها کمک کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: بر همین اساس شاخص هایی را مشخص کرده ایم که براساس آن شاخص ها، رتبه هر آموزشکده و دانشکده فنی و حرفه ای از نظر برخورداری امکانات، مشخص شده و براساس آن برای رفع مشکل و ارتقای آنها اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: معتقدیم سیستم آموزش ما باید فرصت های برابری را برای همه دانشجویان در تمام نقاط کشور ایجاد کند. برخی دانشکده و آموزشکده های دانشگاه، مجهز بوده و از سطح بالایی از امکانات برخوردار هستند؛ اما برخی دیگر تجهیزات و سطح برخورداری بالایی ندارند که با نظارت و ارزیابی که صورت می گیرد، در جهت ارتقای کیفیت آنها حرکت می کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای تأکید کرد: تمام مسائل و مشکلات احصا شده توسط تیم نظارت دانشگاه باید به طور دقیق و در اسرع وقت توسط معاونان و رؤسای آموزشکده‌ها و دانشکده‌ها مورد پیگیری قرار گرفته و اقدامات لازم به‌عمل آید.

صالحی عمران در پایان گفت: در واقع هدف ما این است که تمام دانشجویان فنی و حرفه ای در تمام دانشکده ها و آموزشکده های این دانشگاه در سراسر کشور از امکانات و تجهیزات یکسانی برخوردار باشند.

پایان پیام /

کد خبر: 1031349

وب گردی

وب گردی