ارسال تخلفات وس به ضابط قضایی

معاون وزیر ارتباطات در واکنش به صحبت‌های معاون فضای مجازی دادستان کل کشور درباره تخلفات ارزش افزوده اعلام کرد: شخصا امسال سه گزارش با جزئیات این تخلفات و حجم گسترده آن برای ضابط قضایی ارسال کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، روز گذشته معاون فضای مجازی کشور در واکنش به صحبت‌های رئیس سازمان تنظیم مقررات درباره تخلفات ارزش افزوده گفت: قوه قضائیه منتظر دریافت مدارک و مستندات تخلفات ادعایی گسترده در این زمینه است و در صورت دریافت به شکل ویژه و فوری به این موضوع رسیدگی می‌کند. لازم به ذکر است تاکنون یک برگ مستندات در این زمینه دریافت نشده است و تاکید می‌‌کند اگر قصد برخورد با تخلف جدی است به جای کار تبلیغاتی، اسناد تخلف به دستگاه قضا برای رسیدگی فوری ارسال شود.

جواد جاویدنیا اضافه کرد: سوال اصلی مندرج در نامه اینجاست که چطور بخش نظارتی وزارت ارتباطات یکباره متوجه شده که این بستر ۹۰درصد سوءاستفاده است؟ طی سه سال گذشته چگونه این وسعت از تخلف نادیده گرفته شده است؟ و اگر از تخلفات اطلاع داشتند چرا اسناد آن را به قوه قضائیه برای پیگیری ارسال نکرده‌اند؟

بر همین اساس امیر ناظمی نیز در پاسخ به معاون فضای مجازی دادستانی کشور در حساب کاربری توئیتری خود نوشت: پس از انتشار مکاتبات وزیر ارتباطات با دادستان وقت تهران در مورد کلاهبرداری‌های ارزش افزوده، معاون فضای مجازی دادستان کل کشور، گفته‌اند: صرفا همان یک گزارش ارسال شده است.

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد، شخصا امسال ۳گزارش با جزییات این تخلفات و حجم گسترده آن برای ایشان و ضابط قضایی ارسال کرده‌ام.

‏وی خاطرنشان کرد: با همدلی، کلاهبرداری‌ها پایان خواهد یافت و حتی می‌توان زمینه‌ای برای بهبود محیط کسب‌ و کار ساخت؛ محیطی که درآمد شرکت‌ها از نوآوری شکل می‌گیرد و نه از ناآگاهی مشتریان.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031351

وب گردی

وب گردی