فعالیت مستمر اکیپ‌های گشت مشترک در جهت حفاظت از منابع طبیعی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی با بیان اینکه به حمایت‌های مردمی از دستگاه قضایی پشتگرم هستیم، گفت: دادسرای مرکز استان خراسان رضوی مانند قبل از تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه گذاری مشروع حمایت و در جهت احیای حقوق عمومی و حفظ حقوق بیت المال با جدیت و قاطعیت ورود خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد حسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی با تشریح سیاست‌های دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، مهمترین مأموریت جدید این دادستانی را تکریم ارباب رجوع و دفاع از حقوق عمومی دانست و گفت: دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در راستای برنامه‌های کلی قوه قضاییه و دادستانی کل کشور با عزمی جزم و روحیه‌ای جهادی جهت تحقق اهداف تعیین شده حرکت خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی زمانی می‌تواند در امر پیشگیری از وقوع جرم، احیای حقوق عمومی و مبارزه با فساد موفق باشد که حمایت آحاد مردم را داشته باشد و این امر در تکریم مردم که به دستگاه قضایی مراجعه می‌کنند و نیز سرعت در رسیدگی قضایی همراه با دقت، محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در موضوع کاهش جمعیت کیفری و همچنین بررسی علل و عوامل وقوع سرقت‌ها در سطح استان خراسان رضوی و بویژه شهرستان مشهد؛ با فوریت این موارد در قالب کمیته‌های کارشناسی بررسی و سپس عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

درودی با بیان اینکه به حمایت‌های مردمی از دستگاه قضایی پشتگرم هستیم و اعتماد عمومی به قوه قضاییه را نتیجه تلاش مجاهدانه فرزندان ملت در این قوه خدمتگزار می‌دانیم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی و ریاست قوه قضاییه در جهت توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و حمایت از سرمایه گذاری مشروع، دادسرای مرکز استان خراسان رضوی مانند سابق از تولیدکنندگان و صنعتگران و سرمایه گذاری مشروع حمایت و در جهت احیای حقوق عمومی و حفظ حقوق بیت المال با جدیت و قاطعیت ورود خواهد کرد.

وی گفت: با هماهنگی ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی، جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی، منابع طبیعی و حقوق عامه به صورت مستمر و فصلی برگزار و فعالیت اکیپ گشت مشترک این شورا نیز همچون گذشته فعال خواهد بود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در پایان عنوان کرد: دادستانی در اجرای قانون با هیچکس تعارف نخواهد داشت و اجازه نخواهد داد که امنیت، آرامش و آسایش زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی مخدوش شود.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1031373

وب گردی

وب گردی