بازدید اعضای بورد وزارت بهداشت از تجهیزات اتاق عمل دانشگاه آزاد اصفهان

اعضای بورد اتاق عمل وزارت بهداشت صبح زوط شنبه 4 آبان از امکانات و تجهیزات رشته تکنولوژی اتاق عمل دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خوراسگان بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان (خوراسگان)، غلامحسین عبدیزدان رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در رابطه با این بازدید گفت: هدف از این بازدید که با حضور اکرم اعرابی و حسن فرهمند، انجام شد، بررسی پیشرفت ها و به روزرسانی‌های این رشته و همچنین بازدید از تجهیزات اتاق عمل در حال ساخت دانشکده پرستاری واحد اصفهان بود.

وی افزود: علاوه بر این بازدید اعضای برد اتاق عمل وزارت بهداشت از قسمت‌های این دانشکده نظیر: مرکز توسعه آموزش، مرکز تحقیقات سلامت جامعه، کتابخانه تخصصی دانشکده، اداره آموزش، سایت دانشکده و آزمایشگاه مهارت‌های بالینی بازدید به عمل آوردند.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با اشاره به سطح علمی و قدمت این دانشکده خاطرنشان کرد: توجه به دانشجویان و خواسته‌های آنان همیشه اولویت اصلی ما بوده است؛ از این رو یک جلسه پرسش و پاسخ کاملا محرمانه بین دانشجویان اتاق عمل و هیأت برد وزارت بهداشت این رشته برگزار و دانشجویان نقطه نظرات خود را در فضای باز و آزادنه بیان کردند.

عبد یزدان تصریح کرد: در پایان بازدید، اعضای برد اتاق عمل وزارت بهداشت با معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و معاونت علوم پزشکی دانشگاه دیدار و گفتگو و ضمن تمجید از امکانات و پیشرفت‌های حاصل شده خواستار تسریع در فرآیند جذب اعضای هیات علمی و تقویت هر چه بیشتر منابع علمی کتابخانه شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031378

وب گردی

وب گردی