ساخت منبع ذخیره 9 ساعته برای بی‌سیم‌های نیروی انتظامی / 2 میلیارد تومان از مطالبات بنیاد شهید استان اردبیل وصول شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اردبیل از وصول 2 میلیارد تومان از مطالبات بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خبر داد.

اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مطالبات این استان گفت: کمیته وصول مطالبات تشکیل شده و یک‌ سری اقدامات نیز در این خصوص انجام شده است؛ در اولین مرحله بخش مالی اطلاعات را به‌روز و دقیق کرد. یک‌ سری دانشجویان هستند که همچنان در دانشگاه مشغول به تحصیل و برخی از دانشجویان نیز فارغ التحصیل شدند؛ اما هنوز شهریه خود را تسویه نکرده‌اند.

او ادامه داد: برای دانشجویانی که هنوز در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند؛ اما در پرداخت شهریه با مشکل مواجه هستند، شرایطی مهیا خواهیم کرد و به آن ها مهلت می دهیم که بتوانند شهریه خود را تسویه کنند. اما دانشجویانی که فارغ التحصیل شدند شرایط دیگری خواهند داشت و ابتدا بخش مالی با آن‌ها تماس خواهد گرفت و در صورت عدم مراجعه و تسویه برای آن ها به صورت مکتوب اخطار فرستاده می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اردبیل در خصوص مطالبات دانشگاه از بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: در خصوص مطالبات بنیاد شهید سازمان مرکزی دانشگاه به صورت متمرکز عمل می‌کند و ما نیز اطلاعات را در اختیار سازمان قرار می دهیم. اگر سازمان به ما ابلاغ کرد که مستقل عمل کنیم، طبیعتا از طریق استان وارد کار می‌شویم؛ اما چون تاکنون تفاهم‌نامه بنیاد شهید با سازمان مرکزی بوده است، مطالبات را از طریق سازمان پیگیری می کنیم.

رسولی با بیان این که حدود معوقات دانشگاه از بنیاد شهید حدود 30 میلیارد تومان است ادامه داد: در دو سال گذشته، برخی از واحدها و مرکز استان معوقات خود را گرفته و حدود 2 میلیارد تومان وصول و 28 میلیارد مانده است.

او درباره تعداد دانشجویان نیز گفت: تعداد دانشجویان کل استان 150 هزار و 400 نفر هستند که از این تعداد، جامعه هدف گروه الف یعنی خانواده شهید و جانبازان، بالای 25‌درصد یعنی هزار و 725 نفر را تشکیل می‌دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از طراحی یک منبع ذخیره بی‌سیم توسط واحدهای رشد و فناور استان خبر داد و گفت: در زمینه واحدهای رشد و فناور، به تامین منبع ذخیره بی‌سیم‌های نیروهای انتظامی و نظامی وارد و در این زمینه کارهای آزمایشی انجام شده است. در حال حاضر منبع ذخیره‌ای که در بی‌سیم‌ها موجود است، حدود 3 ساعت طول می کشد؛ اما واحد رشد و فناور استان، یک باطری یا همان منبع ذخیره برای بی سیم های نیروی انتظامی طراحی کرده است که 9 ساعت کار می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031382

وب گردی

وب گردی