دانشگاه فرهنگیان   بستر فرهنگ‌سازی‌ در جامعه  است

مسئول بسیج دانشجویی‌ دانشگاه‌ فرهنگیان یزد گفت: دانشگاه فرهنگیان می‌تواند محل و بستر فرهنگ‌سازی‌ها در جامعه باشد، اما به جای حمایت از این مجموعه، بودجه فرهنگی دانشگاه را محدود می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کانال اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد دیدار کردند.

علی خیراندیش در این دیدار با بیان اینکه وظایف خطیر دانشگاه فرهنگیان و‌ رسالت ‌سنگین این دانشگاه انسان‌ساز عنوان کرد: فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد حول محور این سخن مقام معظم رهبری که جنگ در عرصه تعلیم و تربیت را جدی بگیرید، قرار می‌گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی‌ دانشگاه‌ فرهنگیان یزد اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در ابتدای تابستان تاکنون را به آیت‌الله ناصری ارائه کرد و همچنین از آمادگی این مجموعه جهت اطلاع‌رسانی و بصیرت دهی در مسائل آموزش‌وپرورش استان و کشور در پیش از خطبه‌های نماز جمعه خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان می‌تواند محل و بستر فرهنگ‌سازی‌ها در جامعه باشد، خاطرنشان کرد: اما متاسفانه به‌جای حمایت از این مجموعه، بودجه فرهنگی این دانشگاه را محدود و حتی مسدود می‌کنند.

لزوم رفع مشکلات و چالش‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد

در ادامه این دیدار پور‌قیومی دبیر قرارگاه مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد و عضو شورای صنفی رفاهی با اشاره به گوشه‌ای از مسائل، مشکلات و دغدغه‌هایی نظیر اعلام وضعیت پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان یزد، گفت: ساختمان قدیمی و‌ ۵۰ سال ساخت پردیس برادران و موقعیت نامساعد جغرافیایی پردیس خواهران و عدم‌حمایت مسئولان در جابه‌جایی آن، سنگ‌اندازی‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راه دانشگاه فرهنگیان نظیر عدم مجوز استخدام هیئت‌ علمی متعهد، کارآمد و انقلابی برای دانشگاه فرهنگیان و عدم تخصیص سرانه غذایی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشجو معلمان و برخی موارد دیگر نیازمند حل‌وفصل آن هستیم که امیدواریم به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031392

وب گردی

وب گردی