دانشجویان واحد اراک از 100 هزار تومان تخفیف شهریه خوابگاه بهره‌مند شدند/ دعوت از پیمانکاران جدید برای افزایش کیفیت غذای دانشجویی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک گفت: بر اساس سطح بندی کیفیت خوابگاه‌های استان مرکزی مبلغ شهریه خوابگاه دخترانه دانشگاه آزاداسلامی اراک با تعرفه 800 هزارتومان مشخص شد که به منظور مساعدت با دانشجویان با 100 هزار تومان تخفیف مبلغ 700 هزارتومان دریافت می شود و دانشجویان می توانند بصورت اقساط، هزینه خوابگاه راپرداخت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک ضمن تسلیت به مناسبت دهه سوم ماه صفر به مطالبات دانشجویی و آموزشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک پاسخ گفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک با اشاره به وضعیت تردد اتوبوس های خط شهرک دانشگاهی امیرکبیر افزود: در جلسه مشترکی که 31 شهریورماه سال جاری با شهردار و اعضای شورای شهر کلانشهر اراک برگزار شد و با پیگیری های صورت گرفته در این راستا دو دستگاه اتوبوس جدید از ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی اراک به منظور رفاه هرچه بیشتر دانشجویان به خط میدان سرداران_شهرک دانشگاهی اختصاص یافت و مقرر شد درآینده ای نزدیک نسبت به ساماندهی و افزایش اتوبوس های این مسیر اقدام شود.
وی ضمن اشاره به نرخ غذای دانشجویی تاکید کرد: نرخ غذا برای دانشجویان در دانشگاه براساس اعلام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و بصورت کشوری معین شده است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک خاطر نشان کرد: درسال تحصیلی جدید نرخ غذاهای دانشجویی باتوجه به افزایش مواد اولیه مانند گوشت و برنج تغییر یافته است و کیفیت غذا نیز براساس ارزیابی های صورت گرفته وضعیت قابل قبولی دارد این در حالیست که برای افزایش کیفیت مقرر شد از طریق دعوت از پیمانکاران موفق و واگذاری به بخش خصوصی اقداماتی صورت گیرد که تاکنون باچند پیمانکار در این خصوص مذاکره شده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: شهریه خوابگاه های دانشجویی با ارزیابی که ازسوی کمیسیون دانشجویی استانداری، ازخوابگاه های مختلف صورت می گیرد درسه سطح درجه 1،2،3 اعلام می شود که برای سال تحصیلی جدید، خوابگاه دخترانه دانشگاه آزاداسلامی اراک با تعرفه 800 هزارتومان مشخص شد که به منظور مساعدت با دانشجویان با 100 هزار تومان تخفیف مبلغ 700 هزارتومان از دانشجویان خوابگاهی دریافت می شود و دانشجویان می توانند بصورت اقساط، هزینه خوابگاه راپرداخت کنند.
کلانتری اضافه کرد: از خوابگاه های دانشجویی بازدید بعمل آمد و در خصوص ایمن سازی، امنیت و کمبود امکانات خوابگاه بررسی و مقرر شد در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص خوابگاه های دانشجویی تسریع شود و اقدامات عمرانی نیز در تعطیلات ترم انجام شود.
وی با بیان اینکه یک خط تلفن همراه نیز جهت ارتباط دانشجویان و اعلام مشکلات احتمالی خوابگاه ها درحوزه دانشجویی راه اندازی شده است، افزود: شورای فرهنگی خوابگاه نیز همچون سنوات گذشته باحضور دانشجویان خوابگاهی برگزار و فعالیت ها و ویژه برنامه های خوابگاه اجرا خواهد شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک اظهار کرد: برخی از کلاس ها بدلیل به حدنصاب نرسیدن حذف شده و یا بدلیل تغییر استاد (برخی اساتید موظفی شان تکمیل نشد و مجبور شده ایم درس را از اساتیدی که اضافه داشته اند گرفته و به این اساتید بدهیم ) جابجا شده اند.
وی تاکید کرد: برحسب مورد و با توجه به اینکه برخی کلاس ها از ظرفیت کافی برخوردار نبودند و برخی کلاس ها نیز با توجه به فشرده شدن روزها نیاز به کارگاه یا آزمایشگاه داشتند مجبور شدیم کلاسها را جابجا کنیم.
کلانتری با اشاره به فشرده شدن کلاس های دانشگاه با حذف یکشنبه ها از برنامه درسی گفت: با توجه به تصویب شورای آموزشی دانشگاه این تصمیم گرفته شده لیکن بر حسب نیاز گروه های آموزشی روزهای یکشنبه کلاس ها دایر است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031401

وب گردی

وب گردی