همایش پدافند غیرعامل در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت:همایش پدافند غیرعامل با چند محور ازجمله پدافند زیستی در تأمین امنیت غذایی با حضور استاندار کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرمانشاه، علی مهراس مهرابی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش پدافند غیرعامل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه این همایش را با دو محور «پدافند زیستی در تأمین امنیت غذایی و تهیه غذای سالم از مزرعه سالم» و «اقتصاد مقاومتی و رونق تولید» ملی برگزار می‌کند.

وی با تأکید بر نوپابودن موضوع پدافند غیرعامل در کشور، دانشگاه‌ها را یکی از مهم‌ترین جایگاه‌های معرفی و بررسی این مسئله عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با برگزاری سمینارها، همایش‌ها و سمپوزیوم‌های مختلف این مسئله جدید و مهم را بیشتر موشکافی و معرفی کنیم و برگزاری این همایش یکی از اهداف اساسی ما در نیل به این موضوع است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه حضور دو سخنران کشوری و چهار سخنران از واحد کرمانشاه را از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش عنوان و تصریح کرد: بهنام کامکار استاد گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه گرگان و عضو انجمن علمی زراعت و اصلاح نباتات کشور و همچنین نادر مهرگان استاد بازنشسته گروه اقتصاد دانشگاه بوعلی سینای همدان از سخنرانان ویژه این همایش هستند.

این مقام مسئول افزود: دیگر سخنرانان این همایش احمد رجبی عضو هیئت علمی و مدیرگروه آب، سپیده قره‌یخه عضو هیئت علمی گروه صنایع غذایی، علیرضا مرادی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد و رئیس هیئت اندیشه‌ورز تعالی علوم انسانی و هنر هر سه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: این همایش یکشنبه ۱۲ آبان جاری ساعت هشت صبح در دانشگاه علوم پزشکی این دانشگاه آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031432

وب گردی

وب گردی