خدمات ارتباطی حداکثری به زائران امام رضا(ع) ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تسهیلات حداکثری ارتباطی و خدمات شبانه روزی به زائران امام رضا (ع) ارائه می شود.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آمادگی شرکت مخابرات برای ارائه تسهیلات ارتباطی و خدمات شبانه روزی به زائران امام رضا(ع) در آستانه شهادت امام هشتم خبر داد و گفت: بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌‌های ارتباطی ثابت و همراه برای هم‌افزایی خدمت به زائران امام رضا(ع) ضروری است؛ بر این اساس شرکت مخابرات نیز با یک برنامه ریزی دقیق و منظم و با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در منطقه خراسان رضوی آماده خدمت رسانی به زائران است.

وی گفت: توجه به ارائه خدمات ارتباطی شایسته به زائران امام رضا(ع) و ایجاد فضا برای خدمت رسانی، یک امر ضروری است و ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه ارائه خدمات اینترنت و تلفن ثابت و همراه در محدوده حریم حرم مطهر رضوی از اهمیت بالایی برخوردار است.

صدری با اشاره به توسعه پهنای باند تلفن همراه در مشهد مقدس بر پاسخگوئی به مشتریان مخابرات به صورت شبانه روزی به موضوع خدمات و پشتیبانی مخابرات در این منطقه تاکید کرد و افزود: امکانات و وضعیت خدمت‌رسانی به زائران باید با تمام ظرفیت‌های موجود صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: چنانچه مشترکان در هر لحظه از شبانه روز دچار اختلال تلفن همراه در این استان شدند می‌توانند با شماره‌گیری رایگان ۹۹۹۰ مشکل احتمالی خود را با اپراتور همراه در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل آنها برطرف شود.

وی افزود: ارتباط مشترکان تلفن ثابت نیز که در هر لحظه از شبانه روز تلفن آنها دچار اختلال شود می‌توانند با سامانه ۲۰۱۱۷ ارتباط و مشترکانی که نیازمند به شماره تلفن محل خاصی هستند می‌توانند با سامانه ۱۱۸ و همچنین مشترکان اینترنت ثابت مخابرات استان می‌توانند در صورت بروز اختلال با مرکز ۲۰۲۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031442

وب گردی

وب گردی