دانشکده فنی و مهندسی واحد دامغان به نام شهید مدافع حرم «هادی شجاع» نامگذاری شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در واحد دامغان ، دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی را به نام شهید مدافع حرم «هادی شجاع» نامگذاری کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکترمحمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در سفری یک روزه به استان سمنان، ساختمان دانشکده فنی و مهندسی واحد دامغان را به نام شهید مدافع حرم «هادی شجاع» نامگذاری کرد.

دکتر طهرانچی در بدو ورود با حضور در مزار شهدای گمنام واحد دامغان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی، با آرمان های قهرمانان دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

در ادامه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان طی مراسمی با حضور دکتر طهرانچی و خانواده شهید هادی شجاع، به نام این شهید مدافع حرم نامگذاری شد.

شهید هادی شجاع دانش‌آموخته نقشه‌کشی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بود که در سال 1394 در حالی که تنها 10 روز از ازدواجش می گذشت، برای پاسداری از حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفت و در جنوب غرب حلب به شهادت رسید.

همچنین دکتر طهرانچی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و مرکز تحقیقات پسته بازدید به عمل آورد.

احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران، عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و نعمت‌الله نعمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، دکتر طهرانچی را در این بازدید همراهی کردند.

افتتاح مرکز تحقیقات تولید و فناوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از دیگر برنامه‌های سفر دکتر طهرانچی به دامغان خواهد بود.

همچنین مرکز تحقیقات تولید و فناوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح می شود.

حضور و سخنرانی در اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت، برنامه پایانی سفر یک‌روزه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دامغان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031444

وب گردی

وب گردی