دانشگاه ها مسئول عملیاتی کردن بیانیه  گام دوم انقلاب هستند

رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و رسالت خطیر دانشگاه، تاکید کرد:«عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب از ماموریت های مهم و از وظایف اصلی دانشگاه هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در دیدار با فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، ارائه راهکار عملی و علمی در سند بیانیه گام دوم انقلاب را ماموریت واحد های دانشگاهی دانست و افزود: به واحدهای دانشگاهی در استان هرمزگان ماموریت داده شده تا نسبت به ارائه راهکار مناسب برای اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب؛ به نحو احسن مورد ارزیابی و پایش قرار دهند ماحصل آن را به عنوان نتیجه برای عملیاتی کردن به ما اعلام نمایند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اظهار خرسندی از انتخاب یک شخصیت جوان، خوش فکر و خوش نام بومی در سمت فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) مایه فخر و مباهات جامعه دانشگاهیست که بتواند با ایجاد تعامل با بدنه سپاه در سازندگی کشور اسلامی سهیم باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه مرکز تحولات انقلابی و مغز متفکر و اندیشمند جامعه است و می تواند نقش مهمی در عملیاتی کردن شعائر انقلاب داشته باشد افزود: این مهم جز با تشریک مساعی و تعامل با نهادهای انقلابی و اسلامی میسر نمی شود.

رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان، با تاکید بر آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای ورود به عرصه جامعه و حضور موثر در صحنه های انقلاب پرداخت و یادآوری نمود: دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد مردمی است که آمادگی دارد خدمات و کمک های خود را در قالب های آموزشی، پژوهشی و... در راستای حل مشکلات و معضلات جامعه، جوانان و کشور عرضه کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) نیز در این دیدار با تبریک انتصاب کامرانی به سمت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: انتصاب یک فرد انقلابی، مومن و مجرب در راس دانشگاه های استان می تواند نقشی موثر و ماندگار در این استان داشته باشد.

سردار آباذز سالاری از آماده سازی زیر ساخت های لازم برای اجرای کنگره شهدای استان هرمزگان خبر داد و گفت: در این کنگره با استفاده از پتانسیل دانشگاه ها و سایر سازمان ها و ادارات استان برآنیم تا مراسمی باشکوه و در شأن شهدای عزیزمان برگزار کنیم.

در این دیدار که هیات رئیسه دانشگاه نیز حضور داشتند با بیان گزارشی از حوزه های خود، دیدگاه های خود را نیز در خصوص مسائل روز دانشگاهی عنوان کردند.

کد خبر: 1031450

وب گردی

وب گردی