باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی  اراک در انتظار تدوین و تصویب اساسنامه است

دانشگاه آزاد اراک موفق به دریافت مجوز تاسیس باشگاه ورزشی شده است و به زودی امور اداری لازم برای راه اندازی این باشگاه انجام می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارهای اخذ مجوز باشگاه دانشگاه آزاد اراک نهایی شده است و باشگاه دارای مجوز آموزشی است. این باشگاه به نیت امور آموزشی ورزش تاسیس می گردد و فعلا برنامه ای برای حضور در مسابقات ورزشی کشوری را ندارد.

باشگاه دانشگاه آزاد اراک هم اکنون در مرحله تدوین و تصویب اساسنامه است و بعد از آن هم برنامه های لازم برای امور آموزشی انجام شد. این باشگاه در رشته هایی مانند فوتبال، فوتسال، بدمینتون، والیبال، هندبال و ورزش های جسمی ذهنی فعالیت های آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

دانشگاه آزاداسلامی اراک دارای دو سالن سر پوشیده مخصوص ورزش‌های تیمی و چند سالن مخصوص ورزش‌های انفرادی مانند سالن کشتی، ژیمناستیک، تنیس روی میز، شطرنج، سالن صخره نوردی و استخر سر پوشیده مجهز به امکانات تخصصی و بروز است.

در حال حاضر سرانه اماکن ورزشی دانشگاه 1.67 متر مربع به ازای هر دانشجو است که تقریبا دو برابر سرانه ورزشی اماکن ورزشی استان مرکزی است. مجموعه سالن‌های ورزشی چند منظوره پوریای ولی و استخر اروند در شهرک دانشگاهی امیرکبیر کیلومتر 3 جاده خمین، زمین چمن در مجتمع قائم مقام فراهانی واقع در خیابان دانشگاه و سالن‌های ورزشی چند منظوره سما در کوی الهیه، اماکن ورزشی باشگاه دانشگاه آزاداسلامی اراک را تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031463

وب گردی

وب گردی