سرپرست دانشگاه ولایت  ایرانشهر منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه ولایت ایرانشهر را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمد قاسمی را به سمت سرپرست دانشگاه ولایت ایرانشهر منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه ولایت منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات حامد نجفی آشتیانی سرپرست سابق دانشگاه ولایت در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031469

وب گردی

وب گردی