بازدید سرزده مدیر کل دفتر بازرسی وزارت بهداشت از مراکز درمانی سمنان و گرمسار

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت از مراکز درمانی سمنان و گرمسار بازدید کرد. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وبدا، محمدحسین حیدری، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته، در سفر یک روزه خود به سمنان، از شبکه بهداشتی و درمانی شهرستان گرمسار، بیمارستان معتمدی گرمسار، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان و از پروژه در دست احداث مرکز روان، بازدید کرد.

در این بازدیدها، دکتر دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گوهری، معاون درمان و جمعی از مدیران ستادی و دانشگاهی نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این سفر، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت و هیات همراه، ضمن حضور در بیمارستان معتمدی گرمسار، از بخش های اورژانس، دیالیز، جراحی مردان، آی سی یو و سی سی یو بازدید و با بیماران، همراهان بیمار و پرسنل گفت‌وگو کرد.

حیدری همچنین، با حضور در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، از بخش های دیالیز، اورژانس داخلی و اورژانس جراحی این مرکز بازدید کرد.

وی، ضمن بازدید از بخش های این مرکز، روند ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعین به بخش های اورژانس را مورد بررسی قرار داد و از بیماران بستری در این مرکز عیادت کرد.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدیدها بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، فعالیت و کار در حوزه بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات به مردم در صورتی مقدور است که همراه با عشق و علاقه باشد.

وی ادامه داد: در این بازدیدها علاوه بر موشکافی نقاط ضعف، باید به نقاط قوت نیز توجه کرده و وضعیت حال را نسبت به گذشته بررسی کنیم.

گفتنی است، در پایان این سفر یک روزه، نشستی با حضور مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، معاون درمان و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بیان گزارشی از وضعیت مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: بنده و معاونینم به صورت هفتگی از بیمارستان ‌های تحت پوشش دانشگاه به صورت سرزده بازدید می کنیم و ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت موجود در این مراکز، به بررسی و رفع این مسائل می پردازیم.

حیدری در جمع بندی بازدید یک روزه خود از مراکز درمانی دانشگاه ضمن ارزیابی مثبت از بازدیدهای به عمل آمده، از نحوه انجام خدمات و رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031498

وب گردی

وب گردی