تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی  رونمایی شد

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی از تیم خود برای فصل جدید مسابقات رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهران احدی سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه آغاز رقابت های این فصل از تیم خود رونمایی کرد.

احدی به خبرنگار ایسکانیوز گفت: امسال هم برای یک حضور قدرتمندانه در مسابقات آماده ایم و برای شرکت در این مسابقات تیم خوبی را آماده کرده ایم. من سرمربی – بازیکن هستم و حمیدصابری به عنوان سرپرست حضور دارند. محسن خطیون، سعیداحمدیان، متین لطف اله نسب، آریا امیری، پوریا دلواری و مظهر یوسفی هم بازیکنانی هستند که امسال برای ما زحمت می کشند.

احدی تاکید کرد: جوانگرایی و دانشجوگرایی جزو اولویت های ما در تیم تنیس است. آریا امیری در رده سنی نوجوانان ملی پوش است اما ما در تیم بزرگسالان به او میدان می دهیم تا آبدیده شود. دیگر بازیکنان جوان ما پوریا دلواری در انفرادی دانشجویان دانشگاه آزاد است که در کشور دوم شد. مظهر یوسفی را هم از مسابقات دانشگاهی جذب کردیم. متین لطف اله نسب با تیم کردستان قهرمان سراسر کشور شدند و خودش هم به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات برگزیده شد.

احدی در ادامه گفت: اکثر بازیکنان ما دانشجوی دانشگاه آزاد هستند و تعدادی هم از مسابقات دانشجویی کشور جذب کردیم. تیم را برای مسابقات این فصل آماده می کنیم که از شانزدهم آبان ماه برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر، فقط بحث بازیکن خارجی است که ما تلاش می کنیم یک بازیکن خارجی را برای دور نهایی مسابقات اضافه کنیم و اگر دانشگاه آزاد موافقت کند این کار را انجام می دهیم و یک بازیکن را به صورت بهینه جذب می کنیم که برای دانشگاه هم هزیه زیادی نداشته باشد. از طرف دیگر بر روی بحث استعدادیابی و بازیکن سازی هم نظارت کافی داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031507

وب گردی

وب گردی