8 صبح هر روز ساعت نوای معنویت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود است

ساعت 8 صبح هر روز، ساعت نوای معنوی و عاشقی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود است که در آن با رسیدن نوای صلوات خاصه به گوشها، دلها و جانها متوجه حضرت رضا(ع) می شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، یک روز پس از سالروز شهادت امام علی ابن موسی الرضا(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و در ساعت 8 صبح روز 98/8/08 نوای صلوات خاصه امام هشتم و قطعه آمدم ای شاه آقای محمد کریمخانی، پخش شد.

مسؤول سمعی بصری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در این خصوص گفت: ساعت 8 صبح هر روز ساعت نوای معنوی و عاشقی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود است که در آن با رسیدن نوای صلوات خاصه به گوشها، دلها و جانها متوجه حضرت رضا(ع) می شوند.

کاظم مسعودیان ادامه داد: در سال های اخیر ساعت هشت تبدیل به ساعت عاشقی شده است انگار که اذان دیگری در قلب‌ها شنیده می‌شود؛ در دانشگاه هم که باشی وقتی عقربه ساعت به هشت می‌رسد، ناخودآگاه قلبت شروع به تپش می‌کند، دست خودت نیست، این ساعت عاشقی است بدون اینکه خود متوجه بشوی دست راستت را به سینه می‌گذاری و صلوات خاصه را زمزمه می‌کنی می‌توان صدای صلوات خاصه حضرت را ساعت هشت از رادیو دانشگاه شنید و من در 6 سال اخیر این توفیق را داشته ام که صلوات خاصه امام رضا(ع) را در ساعت 8 صبح هر روز پخش کنم.

وی در توضیح سایر فعالیتهای خود خاطر نشان کرد: علاوه بر پخش صلوات خاصه در ساعت 8 صبح، پخش اذان، پخش آواهای مذهبی در مناسبتهای مذهبی و ملی مثل مداحی و مولودی و نوحه سرایی، انجام اطلاع رسانی عمومی به کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه در مواقع ضروری و گهگاهی هم پخش موسیقی از برنامه های ماست که البته در نظر داریم مصاحبه با اساتید و علمای برجسته و سخنرانی ها را هم در برنامه های خود قرار دهیم.

مسعودیان در خصوص عملکرد خود و همکاران خود در روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود شفاف، بی درنگ و پیگیر مطالبات ارباب رجوع است. مدیریت روابط عمومی دانشگاه همزمان با ریاست دانشگاه در سال 97 نغییر کرد و نقطه عطفی در عملکرد روابط عمومی واحد ایجاد شد. در دوره جدید مدیریت روابط عمومی جدا از کارهایی که پیش از این انجام می شد، مطالبات ارباب رجوع شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان با جدیت بیشتری پیگیری می شود. در این راستا جدا از پاسخگویی و راهنمایی های تلفنی چند شبکه مجازی ایجاد شد که با کمک سایر همکاران اداره روابط عمومی در به روز رسانی و درج مطالب و اخبار دانشگاه به صورت لحظه ای در بسیاری از رخدادهای دانشگاه و شهرستان و اطلاع رسانی های مربوط به اساتید، دانشجویان و کارکنان به صورت مستمر در آن فعال هستیم. جدا از این انعکاس رخدادها و دیدارهای عمومی و خصوصی مسؤولین در قالب عکس- رخداد-هم­اکنون را با همکاری سایر همکاران اداره روابط عمومی انجام می دهم. در شبکه پیام آور در زمینه درج پیام های کارکنان و اساتید و دانشجویان و پیگیری در جهت دریافت پاسخ درخور و مشکل گشا از مسؤولین مربوط و ثبت پاسخ آنها در کانال در جهت تکریم همکاران و ارتقای روحیه معاضدت فعالیت مستمری تقریبا در کل ساعات شبانه روز داریم.

وی در پایان با بیان اهمیت این امر در ایجاد فضای معنوی در آغاز کار همکاران و دانشجویان تاکید کرد: به همکاران سمعی و بصری خودم در سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد می کنم این برنامه واحد شاهرود را در ساعت 8 صبح در واحد خودشان اجرا کنند که می تواند علاوه بر ایجاد فضای معنوی و روحانی در ابتدای صبح برکات زیادی برای آن ها و واحد دانشگاهی داشته باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031510

وب گردی

وب گردی