آیا بازدید سایت در رتبه بندی گوگل دخیل است ؟

موضوعی که امروز قصد داریم به آن بپردازیم این است که آیا بازدید سایت برای رتبه بندی گوگل اهمیت دارد ؟ و آیا خرید بازدید سایت موجب افزایش دادن رتبه های من داخل گوگل خواهد شد یا خیر !

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز ، در پاسخ به این پرسش باید گفت که اگر بازدید به صورت پاپ آپ خریداری شده باشد و خرید بازدید سایت به صورت مستقیم باشد قادر خواهد بود به صورت غیر مستقیم برا روی سئوی سایت شما مفید باشد. اما نکته مهم چگونگی خرید این بازدیدها است ، اگر در این زمینه تخصص ندارید مطالعه مقاله خرید بازدید سایت دیجی رو را به شما پیشنهاد میکنیم که در آن از چگونگی خرید بازدید هم صحبت شده است.

برای اینکه بر روی سئوی سایت شما خرید بازدید مستقیم مفید واقع شود ، باید نکاتی همچون داشتن یک سایت با ui و ux عالی رعایت شده باشد.

باید یک محتوای عالی ، جذب کننده کاربر ، با گرافیک عالی به همراه عکس و ویدئو قرار داده شده باشد تا زمانی که کاربر از طریق پاپ آپ وارد سایت شد ، از سایت خارج نشده و در آینده هم برند سایت شما را سرچ کرده و وارد سایت شما بشود.

همانطور که متوجه این قضیه شدید ما با خرید بازدید مستقیم باعث ایجاد برندینگ برای سایت خود شده ایم و با پرداخت هزینه کم برای خرید بازدید سایت ، پاسخگویی یک تبلیغات عالی و پرهزینه را تجربه کرده ایم.

خرید بازدید سایت گوگل خوب است !

از دیگر سوالاتی که ممکن است مطرح شود این است که آیا خرید بازدید سایت گوگل مناسب خواهد بود که در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این موضوع بستگی به سرویس دهنده شما خواهد داشت.

با توجه به حساس بودن این موضوع و اینکه گوگل بر روی بازدید های مصنوعی صورت گرفته حساس است باید حتما از جایی این سرویس را تهیه کنید که دارای تجربه بالا و اعتبار بالا باشد.

در صورتی که خرید شما از یک سایت بی تجربه باشد ، بازدید های ارسالی از گوگل برای شما به صورت ناصحیح انجام شده و علاوه بر اینکه به سایت شما سودی رسانده نشده است موجب افت رتبه و یا حتی پنالتی شدن نیز میگردد.

پس حتما قبل از خرید بازدید سایت مورد نظرتان را که میخواهید از آن اقدام به خرید و سفارش بازدید کنید بررسی کنید.

به طور مثال در صورتی که از جایی خرید کنید که به شما بانس ریت پایین از کاربران راسالی ارائه کند این موضوع کاملا به ضرر سایت شما خواهد بود و هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که در این بازدید ها رفتار کاربر هنگام وارد شدن به سایت شما باید کاملا طبیعی باشد و مصنوعی جلو نکند.

مصنوعی بودن رفتار کاربر یکی از راه هایی است که گوگل تشخیص میدهد بازدید های ارسالی واقعی نبوده و فایده خرید بازدید سایت نیز برای شما از بین رفته است.

از دیگر عواملی که گوگل می تواند بازدید های سایت شما را تشخیص بدهد از طریق آی پی های ارسالی ، سیستم عامل هایی که کاربران استفاده میکنند ، کلیک هایی که صورت میگیرد ، بانس ریت های مختلف کاربران ، مدت زمانی که کاربر داخل سایت می ماند ، دکمه برگشت هایی که زده میشود و... اشاره داشت.

در صورتی که قصد خرید بازدید سایت را دارید محتاط باشید و البته ناگفته نماند که خرید بازدید سریعترین روش برای دستیابی به رتبه های برتر گوگل می باشد. علاوه بر بهبود رتبه در گوگل این بازدید ها سبب بهبود شدید رتبه الکسا سایت شما هم خواهد شد که بسیار زیاد در قیمت گذاری سایت تاثیر میگذارد.

کد خبر: 1031511

وب گردی

وب گردی