برای رسیدن به صدرجدول انگیزه بالایی داریم 

سرپرست تیم تیراندازی با تفنگ بانوان از آمادگی این تیم برای دو مسابقه آتی خبر داد.

مریم السادات احمدی سرپرست تیم تیراندازی با تفنگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: روز پنج شنبه 9 آبان ماه میزبان مسابقات دسته اول تیراندازی هستیم و امیدواریم بتوانیم به امتیازات مورد نیاز دست پیدا کنیم. در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب کردیم و در جدول مسابقات در رده دوم قرار داریم. بازی های پنج شنبه و جمعه از ارزش و اهمیت زیادی برخورددار است. برای این مسابقات اردوی خوبی داشتیم و تیم ما در آمادگی مناسبی قرار دارد.

سرپرست تیم تیراندازی بانوان در پایان تاکید کرد: از وضعیت تیم های رقیب اطلاعات کافی داریم ضمن اینکه در هفته های اخیر نیز تمرینات مناسبی داشتیم. امیدوارم که در پایان مسابقات این هفته بتوانیم به صدر جدول برسیم.

لازl به ذکر است که تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، اسپوتا، هیات کرمان، آتی تابناک، پارس جم، تیگرا، مقاومت، پردیسان، هیات همدان، شاتین، هیات قم، برلیان22، رایمون، هیات ارسنجان فارس و هیات مازندران در دسته اول تیراندازی بانوان حضور دارند.

در مسابقات هفته اول و در روز پنج شنبه 9 آبان ماه تیم دانشگاه آزاد اسلامی میزبان است و میزبانی مسابقات روز جمعه 10 آبان ماه را تیم اسپوتا بر عهده دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031568

وب گردی

وب گردی