پرداخت بیش از 11 میلیارد تسهیلات به دانشجویان واحد تویسرکان

رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان از تأیید درخواست تعداد ۱۲۱ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تویسرکان، محمدرسول جعفری رئیس صندوق رفاه دانشجویی واحد تویسرکان گفت: با آغاز نیمسال جدید تعداد درخواست متقاضیان برای استفاده از انواع تسهیلات اعطایی به دانشجویان از محل اعتبارات سازمان مرکزی در بانک‌های ملی، مهر و رسالت برابر با ۱۲۱ فقره درخواست وام جمعاً به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: بر اساس نوع تسهیلات اعطایی، تعداد درخواست برای بانک ملی ۶۲ فقره برابر با ۶ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال بوده که این تسهیلات به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در مقطع کاردانی، ۱۰۰ میلیون ریال برای دانشجویان مقطع کارشناسی و تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال برای دانشجویان ارشد قابل پرداخت است.

رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان ادامه داد: در بانک مهر هم تعداد ۲۵ فقره به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درخواست داشته‌ایم و متقاضیان استفاده دریافت وام و تسهیلات از بانک رسالت ۳۴ فقره به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال بوده که سقف این تسهیلات در بانک‌های مهر و رسالت برای دانشجویان کاردانی مبلغ ۵۰ میلیون ریال، کارشناسی مبلغ ۷۵ میلیون ریال و دانشجویان ارشد هم مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال قابل پرداخت شده است.

به گفته جعفری، تعداد ۴۵ نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان نیز برای استفاده از تسهیلات اربعین ۶۳ میلیون تومان به شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام این وام‌ها تا پانزدهم مهر بوده خاطرنشان کرد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات در ترم آینده می‌توانند از دهم دی تا دهم اسفند ۹۸ با مراجعه به سامانه ساجد به آدرس sajed.iau.ir ثبت نام خود را انجام دهند و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با اشاره به وام‌های وزارت علوم که توسط بانک مهر پرداخت می‌شود گفت: درخواست برای دریافت این وام از پانزدهم مهر آغاز و تا سی‌ام آبان ۹۸ ادامه دارد که برای دانشجویان ارشد ۱۵ میلیون ریال و برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است و بازپرداخت آن هم بعد از پایان دوران تحصیل خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031624

وب گردی

وب گردی