ساخت نرم‌افزار استعدادیابی هوشمند در مرکز رشد واحد ارومیه / تأسیس سرای نوآوری فناوری اطلاعات در آینده نزدیک

مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از تأسیس سرای نوآوری فناوری اطلاعات در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

امین بابازاده مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آخرین فعالیت‌های فناورانه و نوآورانه این واحد دانشگاهی گفت: طی 4 ماه گذشته، تمرکز ما بر جذب هسته‌های فناوری بود که قابلیت تجاری‌سازی دارند؛ همچنین برای حضور هسته‌های جدید و صاحبان ایده، هسته‌هایی که توانایی تجاری سازی نداشتند از مرکز رشد خارج شدند.

وی افزود: طی این مدت، نزدیک به 8 محصول نوآورانه و فناورانه از مرحله رشد مقدماتی به مرحله رشد رسیدند؛ سیستم برق‌های خانه هوشمند و سیستم پرداخت آنلاین «فین» که در تاکسیرانی کاربرد دارد، جزو محصولاتی است که به مرحله تجاری‌سازی رسیده‌اند.

بابازاده ادامه داد: نرم‌افزار استعدادیابی هوشمند که در طول زمان روند رشد یک فرد را بررسی می کند و براساس آن، استعداد آن فرد را در زمینه های مختلف نشان می‌دهد، یکی از مهم ترین محصولات دانش‌بنیان مرکز رشد واحد ارومیه محسوب می‌شود.

مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از تاسیس سرای نوآوری فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: تمامی موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات در این سرای نوآوری بررسی می‌شود؛ درخواست تاسیس این مرکز داده شده است که پس اخذ مجوزهای نهایی، کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محصولات دانش‌بنیان مرکز رشد واحد ارومیه نسبت به نمونه‌های خارجی عملکرد بهتر و قیمت بسیار کمتری دارند که در صورت تجاری‌سازی آن‌ها، شاهد افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031630

وب گردی

وب گردی