خط قرمز برای مبارزه با فساد وجود ندارد

معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: مقابله با هر گونه فساد اعم از فساد اداری، مالی، اجتماعی و فرهنگی در اولویت برنامه‎ های قوه قضائیه است و در این خصوص هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام محمد مصدق کهنموئی در نشست شورای اداری شهرستان اسکو از توابع آذربایجان شرقی گفت: این یک حرکت جدی است که در قوه قضاییه شروع شده است و ادامه دارد.
وی مبارزه با فساد را منوط به همکاری سران سه قوه و همه مسئولان دانست و افزود: مسئولان باید در مبارزه با فساد به قوه قضائیه کمک کنند و راههای ایجاد فساد در دستگاه های مختلف را بگیرند.

معاون حقوقی قوه قضائیه یکی از آسیب های اصلی در قوه قضائیه را روند طولانی رسیدگی به پرونده ها عنوان کرد و افزود: این مشکل با افزایش امکانات و نیروی انسانی قابل حل نبوده بلکه باید با تدوین قوانینی مشکلات دست و پاگیر در این حوزه حل و رسیدگی به مسائل حقوقی مردم با سرعت انجام شود.
حجت الاسلام مصدق با اشاره به انتخابات پیش رو بر ضرورت داشتن بصیرت در بین آحاد مردم تاکید کرد و گفت: مردم با داشتن تجربه چهل ساله، باید آگاهانه به کسی رای بدهند که مدافع حقوق ملت بوده و از هرگونه فساد به دور باشد .

تعدادی از معاونان رئیس قوق قضائیه در آستانه سفر حجت الاسلام رئیسی به آذربایجان شرقی در این استان حضور دارند.

رئیس قوه قضائیه فردا پنجشنبه مهمان مردم آذربایجان شرقی است.

وی در سفر یک روزه قرار است با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون و اقشار مختلف مردم دیدار و همچنین در جلسه شورای اداری استان شرکت کند.
رئیس قوه قضائیه در این سفر ضمن دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی در جلسه شورای قضایی آذربایجان شرقی نیز شرکت خواهد کرد.
نشست با صنعتگران، تولید کنندگان و نمایندگان اتحادیه‌های کارگری از دیگر برنامه‌های رئیس دستگاه قضا در این سفر خواهد بود.
همزمان با این سفر ، معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به ۱۷ شهرستان این استان، مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی این مناطق را ارزیابی می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031654

وب گردی

وب گردی