هیأتی  از استادان دانشگاه‌ ووهان چین از واحد علوم و تحقیقات بازدید کرد

گروهی از استادان دانشگاه ووهان چین از فضای تحقیقاتی، آموزشی و علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی بازدید و طی نشستی با برخی از مسئولان این واحد دانشگاهی برای گسترش همکاری های علمی و بین دانشگاهی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، شاهین مصراوغلی مدیر امور بین‌الملل و دانشجویان غیر ایرانی این واحد ضمن خیرمقدم به استادان دانشگاه ووهان چین، به معرفی واحد علوم و تحقیقات پرداخت و به برخی از فعالیت‌های این واحد دانشگاهی از جنبه های علمی، آموزشی و پژوهشی پرداخت.
سیدبابک مظفری، رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات نیز به معرفی اجمالی این دانشکده پرداخت و افزود: دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات با 5500 دانشجو و 70 عضو هیأت علمی تمام‌وقت مشغول به فعالیت است.
وی، هدف از برگزاری این نشست را ارتباط بین دانشگاه ووهان با واحد علوم وتحقیقات برای تبادل دانشجو عنوان کرد و افزود: دانشجویان دکتری این واحد دانشگاهی برای گذراندن دوره‌های 6 ماهه و یکساله جهت پروژه‌های مشترک به دانشگاه ووهان اعزام می شوند.
پروفسور Yawei Li به معرفی اجمالی دانشگاه علوم و تکنولوژی ووهان چین پرداخت و افزود: این دانشگاه که در سال 1898 تأسیس شده است، یک دانشگاه تحقیقاتی و جامع در شهر ووهان، مرکز ایالت هوبی در کشور چین است. این دانشگاه شامل 3 پردیس دانشگاهی، مشتمل بر 2 پردیس در شهر و یک پردیس در حومه شهر است و دارای 30 هزار دانشجوی تمام وقت ، 20 دانشکده ، 32 مرکز تحقیقاتی، 7 بیمارستان آموزشی و 1600 عضو هیأت علمی است.
استادان دانشگاه ووهان چین متشکل از آقایان پروفسور Yawei Li ، پروفسورAo Huang ، پروفسور Xie Zhipeng و دکتر Qinghu Wang در این بازدید حضور داشتند.
در پایان این نشست، استادان دانشگاه ووهان از مجتمع‌های آزمایشگاهی رازی، مواد و کتابخانه مرکزی بازدید کردند.

کد خبر: 1031666

وب گردی

وب گردی