چگونه اپل واچ گمشده خود را پیدا کنیم؟

اگر اپل واچ خود را گم کرده اید با خواندن این مطلب می توانید امیدوار باشید که آن را پیدا کنید.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکا نیوز، حتی بهترین افراد گاهی اوقات می توانند وسیله ای را گم کنند. حتی چیزی مانند Apple Watch که معمولاً جایش در مچ دست شما ایمن است ، گم می شود. شما از محل کار به خانه می آیید ، ساعت خود را باز میکنید و آن را جایی در اتاق نشیمن رها می کنید. یا ممکن در حالی که شما در حال تماشای آخرین فیلم Marvel هستید ، ساعت شل شود و بدون آن از سینما بیرون بروید. ممکن است کودک سه ساله شما تصمیم بگیرد برای چند دقیقه با ساعت شما بازی کند و سپس آن را در زیر کوهی از اسباب بازی های تل انبار شده رها کند.

چه کار باید بکنید؟

خوشبختانه ، اپلیکیشن «Find My» اپل با Watch نیز به خوبیه iPhone کار می کند. در حقیقت بهتر است ، از iPhone خود برای یافتن ساعت گمشده خود استفاده کنید.

از طریق تلفن خود وارد برنامه Watch شوید. (همچنین می توانید با ضربه زدن روی برنامه «Find My» و انتخاب ساعت خود از لیست دستگاه ها ، به آنجا بروید.)

روی نام ساعت خود ضربه بزنید

روی دایره اطلاعات در سمت راست نام / عکس ساعت ضربه بزنید

روی "Find My Apple Watch Watch" ضربه بزنید (اگر این اولین بار است که از این ویژگی استفاده کرده اید ، ممکن است از شما خواسته شود "ارسال آخرین موقعیت مکانی" را فعال کنید که آخرین مکان شناخته شده ساعت شما را تا 24 ساعت پس از اتمام باتری نشان می دهد.)

در صفحه بعد نقشه ای وجود دارد که موقعیت مکانی ساعت شما را نشان می دهد و گزینه های مختلفی برای پیدا کردن دستگاه شما وجود دارد.

اگر ساعت در جایی نزدیک است (به عنوان مثال ، اگر آن را در جایی در خانه خود گم کرده اید) ، می توانید روی «پخش صدا» ضربه بزنید تا آلارمی با صدای بلند پخش شود. (همچنین برنامه به مچ دست شما ضربه خواهد زد ، فقط در صورتی که آن را در دست خود فراموش کرده اید.) سپس می توانیدپس از یافتن ساعت ، صدا را خاموش کنید.

می توانید موقعیت مکان فعلی (یا آخرین) آن را پیدا کنید.

می توانید ساعت را به عنوان گمشده مارک کنید. وقتی این کار را انجام دادید ، به یک صفحه هدایت می شوید که به شما امکان می دهد یک کد عبور برای ساعت گمشده تنظیم کنید ، یک شماره تلفن (اگر می خواهید) اعلام کنید تا در صورت یافته شدن از آن مطلع شوید و پیامی ایجاد کنید ( «لطفا اگر این ساعت را پیدا کردید با من تماس بگیرید»). پس از فعال شدن این ویژگی ، ساعت قفل می شود و هر کس آن را پیدا کند ، نمی تواند بدون کد عبور از آن استفاده کند.

اگر تلفن به عنوان گم شده علامت گذاری شده است ، وقتی روی بخش «علامت گذاری به عنوان گمشده» ضربه می زنید ، به صفحه "حالت گمشده" منتقل می شوید ، که به شما امکان می دهد به روزرسانی های ایمیل را دریافت کنید یا "علامت گذاری به عنوان گم شده" را خاموش کنید.

سرانجام ، اگر مطمئن هستید که ساعت به سرقت رفته است ، می توانید بر روی «پاک کردن این دستگاه» ضربه بزنید. صفحه ای باز می شود که از شما می پرسد که آیا می خواهید دستگاه را پاک کنید و به شما هشدار می دهد که دیگر نمی توان از این ساعت استفاده کرد. با این حال ، شما هنوز هم می توانید یک شماره تلفن اختیاری را وارد کنید (مثل وقتی که ساعت را گمشده علامتگذاری کرده اید) و یک پیام برای شخصی که ساعت را بازیابی می کند نیز وارد کنید.

خبرنگار: صفر حسن زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1031685

وب گردی

وب گردی