نشست حلقه صالحین اعضای هیئت‌علمی و کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد

صبح امروز نشست حلقه صالحین اعضای هیئت‌علمی و کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همکاری دبیرخانه سبک زندگی و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یزد، صبح امروز نشست حلقه صالحین اعضای هیئت‌علمی و کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همکاری دبیرخانه سبک زندگی و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، هدف از برگزاری این نشست را با توجه به علم شناخت آناتومی بدن انسان، تحقیقات و تجربیاتی که در زمان بیماری تا بهبودی کامل کسب کرده، ارائه روش‌های کاهش استرس و اضطراب عنوان کرد.

فاطمه پیغمبری، عناوین دوازده‌گانه روش‌های کاهش استرس و اضطراب را شامل ورزش کردن، مصرف متعادل کافئین، نوشتن با هدف خلوت کردن ذهن و بیان عمقی احساسات، جویدن آدامس سالم، توانایی در بیان کلمه (نه) در مواقع گرفتاری، ورزش یوگا با هدف ذهن آگاهی، تنفس عمیق، قرار دادن آگاهانه خود برای مدتی کوتاه در استرس کامل به جای داشتن استرس مزمن در مدتی طولانی، اولویت‌بندی کارها و قرار دادن امور استرس‌زا در درجه اول، انجام سفرهای کوتاه به تنهایی، توجه به حواس پنجگانه و استفاده صحیح از آنها برای آرامش ذهن، پذیرش دردها و رنج‌ها به عنوان بخشی از زندگی و واگذاری امور غیرقابل کنترل به دستان توانمند پروردگار عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031688

وب گردی

وب گردی