آمریکاستیزی محدود به یک کشور، جامعه و نسل نیست

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: آمریکاستیزی محدود به یک کشور، جامعه و نسل نیست؛ بلکه در حال حاضر مبارزه با آمریکای جهان‌خوار، جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، برای اثرگذاری هرچه بهتر مفاهیم دیوارنگاره‌های جدید لانه جاسوسی سابق (موزه ۱۳ آبان) در عرصه بین‌المللی مراسم رونمایی با حضور مسئولان لشکری و کشوری صبح امروز شنبه یازدهم آبان‌ماه 98 برگزار شد.

جواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در این مراسم گفت: شعارها و دیوارنگاره‌های جدید لانه جاسوسی آمریکا، استمرار شعارهای اصیل انقلاب در مبارزه با آمریکا است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نیز بر استمرار امریکا و استکبارستیزی تأکید داشتند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: آمریکاستیزی محدود به یک کشور، جامعه و نسل نیست، بلکه در حال حاضر مبارزه با آمریکای جهان‌خوار، جهانی شده است.

نیک‌روش ادامه داد: ملت ایران در رأس جریان مقاومت و مبارزه با افکار آمریکا قرار دارد. با گذشت چهار نسل از انقلاب، همچنان شاهد هستیم شعارهای انقلاب اسلامی از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: هنرمندان ارزشی و انقلابی کشور در دیوارنگاره‌های جدید مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان با رویکرد انتقال مفاهیم مبارزه با آمریکا و جنایاتی که این کشور در حق مردم جهان و ایران کرده، نقش‌آفرینی کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند. بسیج دانشجویی، موزه ۱۳ آبان و بنیاد استکبارستیزی در کشور را مورد بهره‌برداری قرار خواهد داد.

نیک‌روش خاطرنشان کرد: سازمان بسیج دانشجویی قصد دارد اقتدار آزادی‌خواهان جهان را در این دیوارنگاره‌ها نشان دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031785

وب گردی

وب گردی