ثبت‌‌‌‌‌‌نام مسابقات قرآن‌وعترت دانشگاه آزاد اسلامی استان قم آغاز شد

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از آغاز ثبت‌نام بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) این دانشگاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد قم، محمدصادق احمدی دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان قم درباره ثبت‌‌‌‌‌‌نام مسابقات قرآن‌وعترت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشجویان و استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با آغاز ثبت نام مسابقات قرآن و عترت در بیست‌ و پنجمین دوره می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود در دو بخش ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) ویژه دانشجویان واستادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان قم درباره بخش کتبی دانشجویان گفت: دانشجویان می‌توانند در رشته‌های ترجمه ادعیه و زیارات، نماز، احکام خواهران و برادران، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، صحیفه سجادیه، زندگانی پیامبر(ص)، سبک زندگی اسلامی، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، مفاهیم نهج البلاغه ثبت‌نام کنند.

احمدی درباره رشته‌های کتبی بخش استادان و اعضای هیئت علمی عنوان کرد: استادان و اعضای هیئت علمی می‌توانند در رشته‌های ترجمه و تفسیر قرآن کریم(سوره زمر) و سیره معصومین(ع) در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) شرکت کنند.

وی قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ پنج، ۲۵،۱۵،۱۰ و کل قرآن کریم، اذان، تواشیح و دعاخوانی ویژه برادران را از رشته‌های بخش شفاهی این دوره از مسابقات برای دانشجویان برشمرد و اضافه کرد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند برای حضور در مسابقات شفاهی می‌توانند در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ پنج، ۱۵ و ۱۰ جزء و کل قرآن کریم و کارکنان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۳۰، پنج و ۱۰ جزء ثبت‌نام کنند.

دبیر شورای قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی استان قم مطرح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره به کانون قرآن و عترت(ع) و دفاتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه مراجعه کنند.

احمدی اظهار کرد: با توجه به اینکه منابع امتحانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) به‌صورت فایل PDF ارائه شده، علاقه‌مندان لازم است پس از ثبت‌نام با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به آدرس http://qom-iau.ac.ir مراجعه و منابع امتحانی خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: اضافه‌شدن دو نمره به یکی از دروس عمومی(معارفی )، اهدای لوح و شرکت در اردوی منتخبان مشهد مقدس به افرادی که موفق به کسب حدنصاب لازم شوند را از جوایز بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی است.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان قم عنوان کرد: آزمون کتبی سه‌شنبه ۱۹ آذر سال جاری ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور در مجتمع دانشگاهی پردیسان و ساختمان ۱۵ خرداد و آموزشکده سما قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031815

وب گردی

وب گردی