دستگیری مردشیطان صفتی که  زن جوان را آتش زد

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری مرد شیطان صفتی که زن جوانی را در حوالی جنت آباد به آتش کشانده بود، خبر داد و گفت: متهم قصد درگیری با مأموران و فرار از چنگال قانون را داشت که در نهایت با شلیک چند تیر هوایی دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اواخر هفته گذشته پرونده‌ای در خصوص جلب و دستگیری عامل آتش زدن عمدی خانمی جوان در محله جنت آباد از سوی قاضی کشیک دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران برای رسیدگی تخصصی به پلیس امنیت عمومی ارجاع شد.

با بررسی های انجام گرفته مشخص شد، غروب روز نهم آبان ماه فرد 30ساله ای در حوالی خیابان باهنر در محله جنت آباد با درگیری و مشاجره شدید با خانمی جوان، وی را ابتدا تهدید به مرگ کرده و پس از لحظاتی با پاشیدن مواد اشتعال زا (بنزین) بر روی سر و بدن زن جوان، او را به آتش کشانده و بلافاصله از محل می گریزد.

شاکی پس از انتقال به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری در حالی که از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار نبود اطلاعاتی را در خصوص متهم و علت و انگیزه این اقدام در اختیار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار داد.

شاکی در اظهارات خود به مأموران، گفت: چند وقت پیش، این مرد شیطان صفت به بهانه ازدواج با من ارتباط عاطفی برقرار کرد که پس از اینکه از تصمیم شوم وی مطلع شدم این ارتباط را قطع کرده که همین مسأله سبب شد تا این فرد با زور و تهدید مرا مجبور به ادامه این رابطه کند و زمانی که از ادامه ارتباطم ناامید شد، با پاشیدن بنزین صورت و بدنم را به آتش کشاند.

با اطلاعاتی که شاکی پرونده در اختیار پلیس قرار داد بلافاصله هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد و بامداد روز گذشته ماموران این پایگاه با هماهنگی های قضائی متهم را در محدوده میدان صادقیه در حالی که قصد درگیری با مأموران و فرار از چنگال قانون را داشت با شلیک چند تیر هوایی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره با اینکه متهم پس از مواجهه حضوری چاره ای جز به اعتراف نداشت و به جرم ارتکابی اش اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی با دستور مقام قضائی با صدور قرار وثیقه روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031855

وب گردی

وب گردی