کشف 300 کیلو هروئین توسط هنگ مرزی زابل

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مرزداران هنگ مرزی زابل با سوداگران مرگ بیش از 582 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد که 300 کیلوگرم آن هروئین بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محمد ملاشاهی گفت: مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق موادمخدر در منطقه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و پوشش منطقه، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی، توانستند این باند قاچاق موادمخدر سوداگران مرگ را منهدم کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات که با درگیری مسلحانه و تبادل سنگین آتش بین ماموران و قاچاقچیان همراه بود سوداگران مرگ در مقابل تاکتیک های عملیاتی و آتش پرحجم مرزداران توان مقابله نداشتند و مرزداران این فرماندهی، موفق شدند ضمن مهار 4 نفر شتر حامل مواد مخدر، 582 کیلو و 700 گرم موادمخدر شامل 282 کیلو و700 گرم تریاک و 300 کیلوگرم هروئین را کشف کنند.

سردار ملاشاهی ضمن قدردانی از زحمات و عملکرد مرزبانان استان گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت توسط مرزبانان استان دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل مرزنشینان و هموطنان عزیز در دستاوردهای مرزبانی، ضروری است همکاریی های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مرزبانان تداوم داشته و هر گونه مورد مشکوکی را به مرزبانی و نهادهای امنیتی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031862

وب گردی

وب گردی