طرفداران مذاکره با آمریکا؛ اگر خائن نباشند، حتماً جاهل هستند/ 13 آبان‌ اوج تدبیر عمارگونه دانشجویان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: هر کسی بعد از تجربه بدعهدی و دشمنی آمریکا علیه ایران بازهم حرف اعتماد و مذاکره مجدد با آمریکا را بزند؛ اگر خائن نباشد، حتما جاهل است.

ایمان فندرسکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه ۱۳ آبان سه رویداد مهم در تاریخ ایران رخ داده است، اظهار کرد: دو رویداد قبل از انقلاب و یک رویداد نیز بعد از انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاده است.

وی افزود: نخستین اتفاق برمی‌گردد به ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ که بعد از سخنرانی کوبنده امام خمینی (ره) در مورد تصویب لایحه ننگین استعماری کاپیتولاسیون بود و موجب تبعید امام راحل به ترکیه شد. اتفاق دوم شهادت دانش‌آموزان انقلابی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ در پی اعتراض به رژیم منحوس پهلوی و مبارزه علیه استبداد داخلی بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران ادامه داد: اتفاق سوم که مهم‌ترین رویداد در این تاریخ است، تسخیر سفارت آمریکا یا به تعبیر درست‌تر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ بود؛ اتفاقی که دانشجویان انقلابی پیرو خط امام خمینی (ره) با بصیرت عاشورایی خود رقم زدند و نگذاشتند این خانه شیطانی به توطئه‌های خود در ایران ادامه دهد.

وی بیان کرد: دانشجویان انقلابی در سال ۵۸ به گونه‌ای سخنان ولی امر مسلمین جهان را با دقت دنبال می‌کردند که از همان سخنان حکیمانه و روشنگرانه امام (ره) که توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا و دشمنی آن را در تریبون‌های مختلف گوشزد می‌کردند، توانستند بابصیرت و آتش به اختیار عمل کرده و لانه جاسوسی را فتح کرده و انقلابی دیگر را بعد از انقلاب سال ۵۷ رقم بزنند و تأیید امام خمینی (ره) را بگیرند.

فندرسکی با بیان اینکه در حال حاضر نیز جوانان انقلابی خط امام و رهبری با هوشیاری و بصیرت عمارگونه خود بارها توانستند آمریکا را تحقیر و به خاک مذلت بنشانند، گفت: از شکار پهباد RQ170 گرفته تا ساقط کردن آتش به اختیار پهباد فوق‌پیشرفته و چندصد میلیون دلاری گلوبال هاوک جزو موفقیت‌های جوانان انقلابی در مبارزه با استکبار جهانی است.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: دانشجویان انقلابی و ارزشی فعلی نیز کاملاً هوشیار و آماده سخنان و اشارات ولی امرمسلمین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بوده و با بصیرت عاشورایی خود در زمان مناسب، آتش به اختیار عمل کرده و در پی حل مشکلات و پیشرفت کشور برمی‌آیند.

به گفته فندرسکی، هیچ‌گاه جمله تاریخی امام (ره) را فراموش نخواهیم کرد که فرمودند: «آمریکا حتی اگر لا اله الا الله هم بگوید باور نمی‌کنیم.» همچنین دانشجویان انقلابی در کنار سایر اقشار جامعه با توجه به رهنمودهای امامان انقلاب، به مسئولان دولتی و کشوری اعلام می‌کنند تا بدعهدی آمریکا و کشورهای اروپایی را فراموش نکنند و همگام با دانشجویان و جوانان، راه مبارزه با استکبار که چهار دهه پیش آغاز شد را ادامه دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که سردمداران آمریکا، خوی استکباری در وجودشان باشد رو به زوال و نابودی خواهند بود و افول‌شان نزدیک می‌شود. ملت ایران که بارها تجربه بدعهدی‌ها و کارشکنی‌ها و دشمنی‌های آمریکا را به چشم دیده و چشیده، هرگز به آن اعتماد نخواهد کرد و هرکسی که بعد از تجربه بدعهدی و دشمنی آمریکا علیه ایران بازهم حرف اعتماد و مذاکره مجدد با آمریکا را بزند؛ اگر خائن نباشد، حتماً جاهل است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031891

وب گردی

وب گردی