دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان با خانواده دانشجوی شهید اسرافیل خجسته

در آستانه فرا رسیدن روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، جمعی از  دانشگاهیان واحد لاهیجان با خانواده دانشجوی شهید اسرافیل خجسته دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد لاهیجان، به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور در خانه شهید اسر فیل خجسته با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.

سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در این دیدار، شهدا را افتخار ایران اسلامی دانست و گفت: تمامی شهدا، به ویژه شهید خجسته افتخار بزرگی برای شهرستان و دانشگاهیان هستند که باید به عنوان الگوی جوانان امروزی معرفی شوند.

وی با اشاره به ایثارگری های جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی قدردان فداکاریها و جان‌نثاری های ایثارگران است و سعی می کنیم با دیدار خانواده شهدا، یاد این بزرگواران را در دانشگاه همواره زنده نگه داریم.

مادر شهید اسرافیل خجسته نیز در این مراسم گفت: فرزندم هنگامی که دانش آموز بود با اصرار، رضایت پدر و مادر خود را گرفت و همواره می‌گفت از من راضی باشید تا حضرت علی اکبر(ع) از دستان شما و من راضی باشد.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا از دانشگاهیان انتظاراتی دارند، افزود: انتظار داریم استاد های ما در کلاس خود به خوبی تدریس و جوانان را هدایت کنند و دانشجویان هم به خوبی درس بخواند و برای کشور مفید باشند و مشکلات کشور را حل کنند.

مادر شهید اسرافیل خجسته با بیان اینکه خانواده شهدا برای انقلاب، اسلام و حفظ ارزش های آن هزینه زیادی پرداخت کردند، دانشگاهیان را به رعایت حفظ ارزشها و رعایت حجاب و عفاف دعوت کرد.

شهید دانش آموز، اسرافیل خجسته در سال 1349 دیده به جهان گشود و در سال 1365 در منطقه حاجی عمران و در عملیات کربلای 2 به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031928

وب گردی

وب گردی