معجزه آساترین چربی سوز دنیا مشخص شد

مطالعه جدید نشان داده است که مصرف یک آووکادو در روز می تواند، کلسترول بد خون را از بین ببرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تحقیقات مقدماتی جدید نشان داده است که مصرف آووکادو روی نان تست می تواند به پایین آوردن کلسترول «بد» کمک کند.

این مطالعه در مقیاس کوچک توسط محققان ایالت پن و با حضور 45 شرکت کننده با سنین 21 تا 71 سال که دارای اضافه وزن یا چاقی بودند، بررسی شد.

از همه شرکت کنندگان خواسته شد رژیم غذایی دو هفته ای را رعایت کنند که تقلید از رژیم غذایی متوسط آمریکایی بود و همه را به یک شروع تغذیه ای مشابه برای مطالعه تشویق کردند. سپس به آنها برای مدت 5 هفته دیگر به طور تصادفی یکی از سه رژیم غذایی داده شد.

این رژیم ها شامل رژیم غذایی کم چرب، رژیم غذایی با چربی متوسط همراه با مصرف یک آووکادو در روز و رژیم غذایی با چربی متوسط بدون آووکادو بود اما این رژیم آخر همراه با اضافه کردن چربی های اضافی سالم برای مطابقت با میزان اسیدهای چرب اشباع نشده موجود در آووکادو بود.

یافته ها نشان داد که پس از گذشت پنج هفته از رژیم غذایی آووکادو، شرکت کنندگان در مقایسه با قبل از شروع مطالعه و یا قبل از اتمام رژیم های غذایی کم چرب و متوسط ، دارای سطح ذرات لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) (که به عنوان کلسترول بد نیز شناخته می شود) پایین تری بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031982

وب گردی

وب گردی