دستگیری گروگانگیران پسر 17 ساله در البرز

با تلاش کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی گروگانگیران نوجوان 17 ساله دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه باغستان کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: دربررسی های اولیه مشخص شد، گروگان در ساعات اولیه صبح به منظور کار از منزل خارج شده که پس از چند ساعت افرادی با خانواده اش تماس گرفته و با تهدید آسیب رساندن به وی درخواست 70 میلیون تومان کرده بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند، گروگانگیران در یکی از استان های غربی کشور مستقر شده و در فواصل زمانی مختلف با خانواده وی تماس گرفته و آن ها را به قتل نامبرده تهدید می کنند.

وی تصریح کرد: بلافاصله اکیپی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به مخفیگاه متهمان در غرب کشور اعزام و با هماهنگی مقام قضائی یکی از متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در بازجویی های صورت گرفته از متهم مشخص شد، نامبرده به همراه یکی از دوستانش گروگان را شناسایی و به بهانه کار سوار خودرو خود کرده بود که بلافاصله پس از سوارشدن او را به مخفیگاه خود در یکی از استان های غربی منتقل کردند.

وی گفت: در پی دستگیری یکی از گروگانگیران، همدستش که عرصه را بر خود تنگ می دید گروگان را رها و اقدام به فرار کرد که با تلاش کارآگاهان مخفیگاه وی نیز شناسایی و نامبرده دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان یادآور شد: پلیس با هرگونه اعمالی که باعث ایجاد ناامنی در کشور می شود به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031997

وب گردی

وب گردی